گلایه های عجیب دو دروازه بان ملی پوش/ گل های بد پرسپولیس!

دومین دروازه بانی که در فضای مجازی بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته، علیرضا حقیقی است. دروازه‌بانی که این هفته 5 گل از پرسپولیس زد اما انصافا توپ‌های زیادی را مهار کرد. البته او در یکی دو صحنه به خاطر فشار حملات پرسپولیس اشتباه کرد. علیرضا حقیقی که متهم به گل خوردن همیشه از پرسپولیس است، در حالی که نمی توان کتمان کرد، می خواهد بهترین عملکرد را مقابل تیم سابقش داشته باشد تا بتواند دوباره در لیست خرید تیم محبوبش قرار گیرد. اما به دلیل بدشانسی علیرضا حقیقی، او و خط دفاعی تیم همیشه در بازی با پرسپولیس اشتباه می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دروازه بان اول محسن فروزان بود. دروازه بان تیم گل گهر. دیدار این تیم و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. پس از این دیدار امیر قلعه نویی این دروازه بان را از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشت و برای اولین بار بود که محسن فروزان در ترکیب این تیم به میدان نمی رفت. حتی شایعه برکناری محسن فروزان نیز در فضای مجازی منتشر شده است. باشگاه گل گهر به این خبر واکنش نشان داد: «خبر حذف محسن فروزان از تیم گل گهر کذب و نادرست است. بر خلاف برخی شایعات منتشر شده در چندین کانال تلگرامی و سایت خبری، محسن فروزان از باشگاه گل گهر اخراج نشد و تنها به دلایل فنی و کادرفنی در دیدار با نفت آبادان غایب بود.

آنچه مسلم است امیر قلعه نویی از عملکرد محسن فروزان در بازی با پرسپولیس گلایه داشت. مخصوصا روی گل اول. عمری با ضربه سر توپ را به سمت دروازه تیم گل گهر زد و محسن فروزان با شیرجه به سمت توپ نتوانست توپ را مهار کند! کما اینکه سرمربی تیم گل گهر احساس می کند محسن فروزان باید آن توپ را مهار می کرد.