گلایه کفاسیان: سرمربی تیم ملی و تهمت تبانی!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال یک داستان قدیمی قبل از جام جهانی 2014 را زنده کرد.

گلایه کفاسیان: سرمربی تیم ملی و تهمت تبانی!

تیم ملی ایران به دلیل کسب نتایج و باخت مقابل ازبکستان در تهران راهی جز کسب 9 امتیاز باقی مانده در سه بازی اخیر مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی برای صعود مستقیم به جام جهانی نداشت.


سرویس خبر شماره: 1897708
آوریل 07, 1402 در 11:56
1.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین صعودهای تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به دوران برگزاری این مسابقات در برزیل در سال 2014 برمی گردد.

اگرچه در نهایت تیم ملی در آن سه دیدار به عنوان تیم اول سه برد بزرگ داشت، اما حالا کفاشیان در گفت وگوی تصویری با ایسنا، داستانی قدیمی از آن دوران را تازه می کند.

وی ادامه داد: وقتی قطر را با کی‌روش بردیم، برای جاهایی که مردم با اطلاعات بد می‌آیند و چنین قضاوت‌های بدی می‌کنند متاسف شدم، حتی خیلی جاها زحمت کشیدم، در حد توانم قضاوت کردند. و به من تهمت زد.خیلی بد است.آن بازی را برد بعد لبنان را برد و خدا کمکش کرد و کره را برد مثل اینکه خوشحال بود و معلوم بود تبانی نبود حالا این اطلاعات را از کجا آوردند و اینها را گفتند چیزها، من نمی دانم، اما این یک حرکت واقعا بد بود.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس وقت فدراسیون فوتبال وارد موضوع اتهام تبانی کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال وقت قطر شد که از سوی برخی مقامات عالی وزارتخانه به وی منتقل شد و ماجرا را اینگونه توضیح داد: «پیش از این سه تا بازی یه سری از مسئولین اومدن پیشم که کی روش با قطر توطئه کرده که بازی رو ببازه و پول زیادی ببره!با این حرفا سیستمم رو به هم ریختند با خودم فکر کردم حتما این مقامات که درگیر ورزش چنین حرف هایی می زند و به وزیر می گوید ورزش را منتقل کرده اند، پس باید درست باشد همان طور که من در حال پیاده روی مغیل کیروش بودم و او می گفت: «چرا اینقدر استرس دارید؟ حالا یک بازی دیگر است. گفتم نه استرس دارم. روی من تاثیر داشت.