گلایه کلوپ از کمک داور این صحنه آفساید بود! / ما هم خوب بازی کردیم

طبق تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس، استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی تا نیمه نهایی جام اتحادیه ممنوع است و کلوپ مدعی است که نبود این فناوری در این بازی به تیمش ضربه زده است.

سرمربی لیورپول درباره شرایط این دیدار گفت: شروع بازی سخت بود، ما در 15 دقیقه اول با مشکل مواجه شدیم، می دانیم که سیتی ایده های متفاوتی از بازی دارد و باید همیشه در طول یک بازی به آن عادت کنیم. “شما هرگز نمی دانید دقیقا چه اتفاقی قرار است بیفتد.”

لیورپول شب گذشته در مرحله چهارم رقابت های جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم شکست خورد.

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اولین فرصت هالنده در ابتدای بازی آفساید بود. شما ندیدید بله، آفساید بود. این چیزی است که من دیدم و به شما می گویم. این شانس تا حد زیادی مسیر بازی رو تعیین کرد واقعا حس خوبی نبود. این صحنه آفساید بود اما پرچمی به اهتزاز در نیامد که حس بدی به بازیکنان داد. چرا نباید در چنین بازی مهمی از کمک داور ویدیویی استفاده شود؟

کلوپ با اشاره به وضعیت بازیکنانش افزود: ما به اندازه کافی ثبات نداشتیم اما راهی برای برگشتن به بازی پیدا کردیم و گلزنی کردیم و یک گل خیلی خوب زدیم و آنها را با مشکل مواجه کردیم و باید بهتر دفاع می کردیم. هر سه گل مخصوصا گل سوم. ما در موقعیت مناسبی قرار نداشتیم، اما در نهایت خوب بازی کردیم. بازی بسیار خوبی با فشار بالا بود و درس های زیادی می توان از این بازی گرفت.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی