گلسیانی: بازی آسان نداریم فقط مسابقات سخت!

دربی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد. فکر می کنی به استقلال می رسی؟
طبیعتا نتیجه این دیدار خیلی مهم است اما حالا بازی با مس برای ما مهم است. این 3 امتیاز می تواند تیم ما را در موقعیت خوبی برای دربی قرار دهد. مس مطمئناً در خانه با انگیزه خواهد بود و تیمی نیست که به راحتی شکست را بپذیرد.
احتمال قهرمانی پرسپولیس چقدر است؟
تا جایی که رقبای ما قهرمانی خودشان را ممکن می کنند. جدول نشان می دهد که وضعیت چقدر پیچیده است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. 3 تیم این شانس را دارند که قهرمان شوند. شرط قهرمانی ما این است که در 5 بازی پیروز شویم، باید در تمام دیدارهای باقی مانده پیروز شویم.
برخی بازی های سپاهان را راحت تر می دانند، نظر شما چیست؟
بازی آسانی در لیگ نداریم. ما زیاد به این مسائل توجه نداریم و مهم این است که خودمان بتوانیم مسابقات را ببریم و در نهایت قهرمان شویم. تمامی تیم ها با هدف کسب امتیاز هر چه بیشتر و به پایان رساندن لیگ در بهترین موقعیت ممکن در مسابقات بعدی به میدان می روند. همه بازی ها به نظر من سخت و مهم هستند.
در هفته های اخیر شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ها بوده ایم. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟
هواداران در استادیوم ها هیجان فوتبالی می دهند. از این بابت خوشحالم و هواداران پرسپولیس نقش مهمی در پیشرفت ما با حمایت آنها خواهند داشت. امیدوارم در پایان فصل اتفاقی بیفتد که آنها را خوشحال ببینیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 5 هفته تا پایان بازی های لیگ برتر، امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی دوباره زنده شده است. آنها ملوان را شکست دادند و بهترین اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد، باخت سپاهان به تراکتور بود. حالا شاگردان یحیی گل محمدی با امید بیشتری به دنبال قهرمانی هستند و آنجا بود که فاصله با سپاهان به یک نقطه رسید. گئورگی گلسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس امیدوار است با پرسپولیس قهرمانی لیگ را زندگی کند. وی به سوالات جامعه ورزش درباره شرایط فعلی پرسپولیس پاسخ داد.

این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این بازی باید با استقلال بازی کنیم و مهم این است که قبل از دربی موقعیت خوبی داشته باشیم.

گلسیانی: بازی آسان نداریم فقط مسابقات سخت!

خیلی ها فکر می کردند بازی آسانی با ملوان خواهید داشت و در نهایت پیش بینی ها درست از آب درآمد و بازی را بردید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟
پیش بینی های قبل از بازی هنوز وجود دارد، اما گاهی اوقات می توانید چیزهایی را در زمین ببینید که شما را شگفت زده می کند. ما قبل از بازی می دانستیم که باید کارمان را به بهترین نحو انجام دهیم و آن کسب 3 امتیاز بود. در نهایت این اتفاق افتاد و 3 گل به ملوان زدیم، چند موقعیت دیگر هم داشتیم که از دست رفت. با این حال آنچه مهم بود کسب 3 امتیاز بازی بود و اکنون زمان مناسبی برای از دست دادن امتیاز نیست.
بعد از باخت به سپاهان در روزهای پایانی سال اشاره کردید که کار پرسپولیس سخت شده است. فکر می کردی سپاهان در این هفته شکست بخورد و فاصله ات با این تیم یک امتیاز باشد؟
مدام می گویم که نباید این بازی را می باختیم چون سپاهان رقیب مستقیم ماست. بعد از آن بازی باید منتظر لغزش سپاهان بودیم و باخت آن تیم مقابل تراکتور یک بار دیگر این شانس را به ما داد تا شانس خود را برای قهرمانی در لیگ امتحان کنیم. تیم در حال حاضر شرایط روحی خوبی دارد و خود را برای بازی با مس کرمان آماده می کنیم. این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این بازی باید با استقلال بازی کنیم و مهم این است که قبل از دربی موقعیت خوبی داشته باشیم.

1788407


سرویس خبر شماره: 1920343
22 آوریل 1402 ساعت 07:30
1.4K |

0نقطه نظر

3 تیم شانس مساوی دارند