گلغر 2- تراکتور 1; پیروزی ژنرال با دو ضربه مرگبار

*در این دیدار نیز مانند همه دیدارهای بدون تماشاگر، صدای اعضای کادرفنی هر دو تیم و بازیکنان داخل زمین به وضوح شنیده می شود.
* به دلیل گرمای هوا، داور در اواسط هر دو نیمه بازی را برای دقایقی متوقف کرد تا بازیکنان خنک شوند.

لبه:
* این دیدار نیز مانند سایر دیدارهای هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود.
* در پنج دیدار اخیر پیش از این تقابل، تراکتور دو بار و گل گهر یک بار پیروز شدند. دو دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.
* گلگهر در هفته اول فصل گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر یک تراکتور را در سیرجان شکست دهد.
* حضور سه بازیکن خارجی تراکتورسازی در ترکیب اصلی این تیم از نکات جالب این دیدار است.

💢 هشدار:

گل گهر 2 – تراکتور 0 (رضا شکاری 51): شکاری با حرکت زیبای پا توپ را بیرون از محوطه جریمه توسط الوز پاس می دهد و آن را به تبریزی پاس می دهد. تبریزی بلافاصله داخل محوطه جریمه توپ را به این بازیکن رساند و او با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد.

لحظات حساس:

علیرضا علیزاده (89) گل گهر

دقیقه 24: ریکاردو آلوز از سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد که مهار و ضربه ضعیف او توپ را از بالای دروازه گل گهر فرستاد.
دقیقه 47: شوت علیزاده از انتهای محوطه جریمه به طرز باشکوهی توسط اخبار مهار شد.
دقیقه 49: پاس خطرناک بازیکن تراکتورسازی را محسن فروزان با خروج به موقع و پرواز بلند قطع کرد.

📝 توضیحات بازی:
نیمه اول: بازی مانند سکوهای خالی شروع شد که سردتر و بی روح تر از حد انتظار بودند. گلگهر به عنوان میزبان سعی کرد حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کند و تراکتور نیز به دنبال ضدحمله بود اما در 15 دقیقه اول موقعیت خاصی روی هر دو گل ایجاد نشد.
شاگردان قلعه نویی به حملات خود ادامه دادند و در نهایت در دقیقه 18 به گل رسیدند. نوید عشوری با یک شوت خوب روی ارسال سهاربیان از پشت محوطه جریمه دروازه اخباری را باز کرد.
شاگردان بردیف پس از دریافت این گل نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند و به جز شوت بی دقت آلوز، توپی دروازه فروزان را تهدید نکرد تا میزبان به پیروزی برسد و راهی رختکن شود.

ترکیب تیم تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری_هادی محمدی_محمد آقاجانپور_آرش قدری_سجاد دانایی_سید ابوالفضل رزاق پور_صفا هادی (رضا اسدی 74)_سعید واسعی (محمد قنبری 67)_ریکاردو آلووعباسحاموست
سرمربی: قربان بردیف

دقیقه 58: بلافاصله پس از گل اول، تراکتوری ها قرار بود دوباره با ضربه سر به گل برسند که فروزان با موقعیت خوبی صاحب توپ شد.

دقیقه 50: محمدرضا اخباری با واکنشی دیگر بار دیگر ضربه راه دور بازیکنان گل گهر را مهار کرد. تبریزی آن ضربه را وارد دروازه تراکتور کرد.

* بازیکنان گل گهر در دقیقه 83 بازی به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن تراکتورسازی فکر می کردند داور باید پنالتی می داد اما ناظمی چنین نظری نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل گهر 2 – تراکتور 1 (محمد عباس زاده 55): ریکاردو آلوز از روی یک ضربه ایستگاهی با پای چپ توپ را وارد دروازه کرد و عباس زاده با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد که هیچکس مانع او نشد.

⚽️ توضیحات گل:

لیگ برتر هفته اول 1401-02;
شنبه 22 آگوست – ساعت: 20:30
ورزشگاه: نقش شهید سلیمانی سیرجان / بدون تماشاگر
گروه داوران: داور: کوپال ناظمی/ کمک: محمد عطایی و بهمن عبدالهی/ داور چهارم: ایمان کاهیش/ ناظر: حیدر شکور

ترکیب تیم گل گهر:

دقیقه 90: ضربه کات دار آلوز از سمت راست محوطه جریمه با برخورد گلزاری به دروازه گل گهر به کرنر رفت.

محسن فروزان_شایان مصلح (مسیح زاهدی 70)_مهران گلزاری_آرمین سهرابیان_مهدی تیکداری_علیرضا علیزاده_نوید عاشوری_محمد خدابندلو (امین قاسمی نژاد 70)_مرتضی تبریزی_رضارضا کیخاری
سرمربی: امیر قلعه نویی

هادی محمدی (58 ساله) تراکتور


سرویس خبر شماره: 1838130
آگوست 22, 1401 @ 22:27
13.9 هزار |

12نقطه نظر

تراکتور باخت اما امیدوارتر از سال قبل.

دقیقه 66: محسن فروزان با یک سیو فوق العاده دیدنی ضربه ایستگاهی دارالوز را با ضربه سر به کرنر زد تا دروازه تیمش را از خطر فروپاشی نجات دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر و تراکتور مانند هفته اول لیگ فصل گذشته فصل جدید را هم در سیرجان و هم جلوتر از یکدیگر آغاز کردند. این بازی یکی از دو بازی آخر هفته اول لیگ بیست و دوم بود که با برتری دو بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. با گل دقیقه 18 عاشوری در راه رختکن پیروز شدند و تنها 6 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم شکاری گل دوم را به ثمر رساندند. تراکتور در دقیقه 55 یکی از گل های عباس زاده را جبران کرد. گلگهر پس از به حداقل رساندن فاصله توانست تا پایان کار را کنترل کند و در حالی که شاهد موقعیت های خوبی برای هر دو گل بودیم، بازی را با برتری 2-1 به پایان برد.

دقیقه 72: امین قاسمی نژاد با ورود به زمین قصد داشت به عنوان گلزن ظاهر شود. یک ضربه از سمت چپ محوطه جریمه را اخباری مهار کرد.

گل گهر در سیرجان با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد.

گل گهر 1 – تراکتور 0 (نوید عاشوری 18): روی پاس خوب آرمین سهرابیان، نوید عشوری توپ را پشت دروازه و بیرون از محوطه جریمه پس گرفت. او بلافاصله برگشت و پس از چند قدم زدن با توپ، ضربه ای دقیق و زمینی به گوشه سمت راست دروازه تراکتور فرستاد و در حالی که شیرجه اخبار نتیجه نداد، گل میزبان اول به ثمر رسید.