گلن جانسون می‌گوید فینال WC بهتر از بازگشت LFC استانبول بود

جانسون همچنین در مورد عملکرد امباپه اظهار نظر کرد – این بازیکن 23 ساله تمام تلاشش را کرد تا دومین قهرمانی خود در جام جهانی را به دست آورد، اما این مسی بود که برتری یافت.

البته بازی دیروز یکی از بازی های کلاسیک تمام دوران بود، اما ما مطمئن نیستیم که بتوان آن را با موفقیت ما در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 مقایسه کرد.

او همه چیز داشت جز کارت قرمز، حملات عالی، دفاع، گل و سیو. برای من، این بهترین فینالی است که تا به حال دیده ام. این بهتر از بازگشت لیورپول به استانبول در سال 2005 است، زیرا این یک فینال جام جهانی است، این بزرگترین بازی در فوتبال است.

https://www.empireofthekop.com/2022/12/19/glen-johnson-world-cup-istanbul-admission/ منبع:

بیشتر بخوانید: “او همه چیز دارد” – جیمز میلنر “شکی ندارد” که ستاره 23 ساله لیورپول در آنفیلد موفقیت بزرگی خواهد داشت.

“هرکسی خارج از لیورپول از بازی استانبول قدردانی نمی کند، حتی اگر آن بالا به عنوان یکی از بهترین فینال ها باشد.”

“این دلخراش است که عملکرد او را به نمایش بگذارد و جام جهانی را نبرد. اگر لیورپول بتواند امباپه را به خدمت بگیرد، من روی ماه خواهم بود، زیرا او 10 سال دیگر همان افتخارات لیونل مسی را خواهد گرفت.

لیونل مسی پس از پایان یافتن بازی با نتیجه 3-3 پس از پایان وقت اضافه و تساوی در ضربات پنالتی با پیروزی 4-2 آمریکایی های جنوبی، الهام بخش ملت خود برای اولین موفقیت آنها در جام جهانی از سال 1986 بود.

مدافع سابق قرمزها همچنین مدعی شده است که کیلیان امباپه که پس از جف هرست در سال 1966 اولین بازیکنی بود که در فینال جام جهانی هت تریک کرد، ده سال دیگر به اندازه هم تیمی خود در پاری سن ژرمن موفق خواهد بود.

گلن جانسون معتقد است که فینال جام جهانی دیروز بین فرانسه و آرژانتین بهتر از فینال معروف لیگ قهرمانان اروپا در استانبول در سال 2005 لیورپول بود.

سخت است که ببینیم موفقیت ما در ورزشگاه آتاتورک چگونه می تواند شکست بخورد.

فینال جام جهانی مطمئنا بهترین فینالی بود که من دیدم. او به Midnite گفت (از طریق لیورپول اکو). فینال بودن را فراموش کنید، این یکی از سرگرم کننده ترین بازی هایی بود که من دیدم.

ما در نیمه دوم مقابل تیمی پر از بازیکنان کلاس جهانی مانند کاکا، آندره آ پیرلو، کلارنس سیدورف و هرنان کرسپو 3-0 شکست خوردیم، اما توانستیم در 6 دقیقه نیمه دوم اوضاع را تغییر دهیم.

او گفت: کیلیان امباپه داستان فرعی فینال بود. او در 60 دقیقه ابتدایی هیچ پیشنهادی نداد، اما سپس جرقه ای به خود زد و هت تریک کرد.