گلگره با دو پیراهن در دیدار خانگی!


سرویس خبر شماره: 2019438
17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:03 |
1.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

دیدار سیرجانی و یشمی پوشان استان قزوین با وجود برگزاری جلسه هماهنگی قبل از بازی با عدم مدیریت صحیح همراه بود.

گلگره با دو پیراهن در دیدار خانگی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار که بین دو تیم میانه جدولی لیگ برتر برگزار شد با برتری شاگردان اوزونیدیس در ایجاد موقعیت های گلزنی همراه بود اما مهاجمان گلگهر دقت لازم را در گرفتن آخرین بازی نداشتند. ضربات، تا در نهایت نتیجه بهتر از تساوی گل نگیرید.

اما یکی از برجسته‌های این مسابقه شباهت عجیب بین رنگ‌های یشمی و آبی سرمه‌ای در ابتدای بازی بود. مشخص نیست ناظر مسابقه که در جلسه هماهنگی پیش از بازی با این بازیکن شرکت کرده بود، چگونه شاهد این وضعیت بوده است. سرپرستان هر دو تیم در 45 دقیقه اول متوجه چنین شباهت عجیبی شدند. گیج کننده نبود

2018816
2018817

علی خسروی با انتقاد از ناظر و داور مسابقه گفت: ایرج نظری داور مسابقه بود و من با او تماس گرفتم، گفت نیمه دوم لباس عوض می شود، گفتم این موضوع باید روز قبل از بازی توسط شما و نماینده فدراسیون بررسی شود.

خسروی افزود: وی ادامه داد: ایمان کاغذ داور خوب استان فارس نباید اجازه می داد این مسابقه شروع شود زیرا بیننده اصلا نمی توانست او را بشناسد و داوران هم به مشکل برخوردند و به نظر من این تعصب خودشان بود و خود تیم ها باید بیشتر مراقب باشید سازمان لیگ باید به داور تذکر جدی بدهد.

2018818

در نهایت با شروع نیمه دوم بازیکنان گل را با پیراهن سفید پوشان میزبان این دیدار دیدیم و در اتفاقی عجیب پیراهن دوم خود را برای تمایز لباس دو تیم به تن کردند. البته در ابتدا قرار بود شمس آذر در ابتدای نیمه دوم پیراهن دوم خود را بر تن کند اما پیراهن دوم خود را به تن نکردند تا شاگردان اوزنیدی در سیرجان با رنگ سفید بیشتر متمایز و متمایزتر شوند. در نیمه دوم در زمین

عکس ها: جواد ندری پور

مجله اخبار فوتبال داخلی