گلیزرها برای تصمیم گیری در مورد فروش کامل منچستریونایتد دچار مشکل هستند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


خانواده گلیزر در تعهد خود برای فروش کامل منچستریونایتد مردد شده اند.

خارج از جوئل و برادرش اورام، چیز زیادی در مورد چهار نفر دیگر ذکر نشده است. اصطکاک بین خانواده در مورد وضعیت مالکیت آنها در یونایتد پس از شایعات فروش اولیه در تابستان برجسته شده است. شخص مردم.

جوئل گلیزر به عنوان پیشرو در تیراندازی مالکیت خواهر و برادرش شناخته می شود.

جوئل اغلب به عنوان سدی در جهت منافع ورزشی باشگاه عمل کرده است. بدنام باعث ایجاد قرارداد تیاگو آلکانتارا به طور غیر ضروری در سال 2020 سقوط کند.




https://thepeoplesperson.com/2023/02/04/glazers-stuggling-to-decide-whether-to-fully-sell-manchester-united-259257/ منبع:

خانواده گلیزر در مورد قبول فروش کامل منچستریونایتد یا سرمایه گذاری جزئی بلاتکلیف هستند، منابعی به ESPN می گویند که برخی از اعضای گروه مالک معتقدند که اگر اریک تن هاگ، مدیر باشگاه بتواند بر دوره ای طولانی از منچستریونایتد نظارت داشته باشد، ارزش باشگاه ممکن است افزایش یابد. موفقیت در زمین.”

به روز رسانی داوسون به شرح زیر است:

بلومبرگ و یونایتد ماپتیرز در ابتدا این تزلزل احتمالی مالکیت را تابستان گذشته گزارش کرده بودند.

گفته می شد که آنها مایل به پذیرش پیشنهادی بین 5 تا 7 میلیارد یورو هستند، اما داوسون اکنون ادعا کرده است که در صورت ادامه موفقیت تن هاگ در زمین، ارزش بازار را نزدیک به 10 میلیارد یورو افزایش خواهند داد. .



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی درباره یونایتد، مستقیماً در صندوق ورودی خود – قبل از هر مسابقه و در طول ماه دریافت خواهید کرد.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

باشگاه از ماه نوامبر در حال “کاوش در گزینه های استراتژیک” بوده است و هیچ بودجه ای در گاو نقدی شخصی خانواده باقی نمانده است.

او همچنین ناامید بود که کریستیانو رونالدو را در باشگاه حفظ کند، علیرغم اینکه اریک ده هاگ در مورد اینکه مهاجم پرتغالی برای اولین بار در منچستر قرار می گیرد، در سیستم او قرار می گیرد.

دیوید اورنشتاین از ورزشکاران اظهار داشت که گلیزرها قصد فروش کامل باشگاه را تا سه ماهه اول سال 2023 دارند.

به گفته راب داوسون از ESPN، مالکان آمریکایی هنوز مطمئن نیستند که آیا به دنبال تصاحب کامل یا جذب سرمایه گذاران اقلیت بیشتر باشند.