گلیسون برمر، مدافع میانی یوونتوس دیگر هدف منچستریونایتد نیست – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


پس از دریافت بیشترین گل در بیش از 50 سال در فصل گذشته، مالکان جدید منچستریونایتد، INEOS حق دارند که تقویت‌های دفاعی را در اولویت قرار دهند.

تغییرات در حال حاضر با خروج رافائل واران در حال رخ دادن است در حالی که هری مگوایر و ویکتور لیندلوف هر دو با خروج تابستانی مرتبط هستند.

از آغاز سال جدید، نام های متعددی با انتقال گلیسون برمر از یوونتوس به اولدترافورد به عنوان هدف اصلی شیاطین سرخ مطرح شده است.

برمر سه گل به ثمر رساند و در 40 بازی در تمام رقابت ها 19 گل کلین شیت کرد و در بین همتایان خود در ایتالیا به خاطر تکل ها و دوئل های برد (بر اساس فوتموب) در رده چهار درصد برتر قرار گرفت.

علاقه برمر

شایعات پر از گزارش هایی بود مبنی بر اینکه غول های انگلیسی بند آزادسازی بازیکن برزیلی را فعال خواهند کرد تا در میان علاقه باشگاه های دیگر، این معامله به پایان برسد.

همچنین گزارش هایی مبنی بر یک قرارداد تعویض احتمالی شامل انتقال میسون گرینوود به سری A با حضور بازیکن برزیلی در منچستر وجود دارد.

با این حال، در روزهای اخیر، نام ستاره یوونتوس به سختی با یونایتد به سمت اهداف دیگری مانند جراد برانثویت می‌آید و طبق گزارش‌ها، این باشگاه پس از ناکامی در دریافت پیشنهاد اول خود، در حال برنامه‌ریزی برای پیشنهاد دوم است.

TMW پیشنهاد کرده است که آمدن تیاگو موتا به عنوان سرمربی جدید یوونتوس چشم انداز را تغییر داده است و بانوی پیر دیگر به دنبال فروش این بازیکن 27 ساله نیست.

دیگر هدف نیست

با توجه به تغییر موضع تیم تورینی، قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس نیز فهرستی از گزینه های جایگزین از جمله گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ لیسبون و مارک گوهی از کریستال پالاس تهیه کرده است.

منچستریونایتد برای مدت طولانی گلیسون برمر را تعقیب کرد، اما به دو دلیل مدافع برزیلی را رها کرد: اول به این دلیل که یوونتوس انتقال احتمالی را تکذیب کرد، دوم به این دلیل که آنها تصمیم دارند روی مدافع اسپورتینگ لیسبون، گونزالو ایناسیو تمرکز کنند.

اینکه آیا این تماس درست است باید مشخص شود، اما مالکان جدید به بازیکنان جوان نگاه می کنند، ترجیحاً با تجربه لیگ برتر و چشم به ستاره اورتون یا پالاس بسیار منطقی است.

یوونتوس همچنین حداقل 70 میلیون یورو درخواست کرده بود، چیزی که این بازیکن را با توجه به وضعیت مالی نامطمئن خود در تابستان امسال از دسترس یونایتد دور می کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/juventus-centre-back-gleison-bremer-no-longer-a-target-for-manchester-united-281731/ منبع: