“گلی که ارزش برنده شدن در هر بازی را دارد”: مارک اسکینر به خاطر ضربه رعد و برق الاتون در برابر لسترسیتی خرخر می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


مارک اسکینر، سرمربی زنان منچستریونایتد، خوشحالی و خوشحالی خود را از برنده فوق العاده الا تون برای این باشگاه مقابل لسترسیتی در روز یکشنبه ابراز کرد.

یونایتد موفق شد لستر را 1-0 در ورزشگاه کینگ پاور شکست دهد و گل زیبایی بود.

تونه تعویضی در دقیقه 83 بازی زمانی که توپ را از راه دور برداشت و صاعقه ای را به گوشه سمت راست بالای دروازه جانینا لایتزیگ زد، لحظه ای جادویی ایجاد کرد.

یونایتد بر مسابقه مسلط بود اما با قهرمانی های توپ گیر روباه ها که در فرم خوبی بین چوب ها قرار داشت خنثی شد. به نظر می رسید که بازی برای باز شدن به چیز خاصی نیاز دارد و Toone دقیقاً آن را ارائه کرده است.

اسکینر پس از سوت پایان بازی با رسانه های باشگاه صحبت کرد و حکم خود را در مورد این مسابقه از جمله فریاد تونه اعلام کرد.

سرمربی یونایتد گفت: «این یک عملکرد بسیار مسلط بود. ما باید در یک سوم پایانی هنگام حمله بی رحم تر می شدیم. ما گاهی خوب دفاع می کردیم. بله، این یک عملکرد حرفه ای بود، اما ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که در آن مرحله همچنان 0-0 بودیم.”

و بدیهی است که وقتی تون وارد زمین شد، گلی که ارزش برد در هر بازی را داشت. این یک ضربه باشکوه بود. من برای او خوشحالم زیرا او مدتی است که این مسافت ها را تمرین می کند و به دست آوردن این مسافت ها و پیروزی در بازی فقط با تمرین هایی که انجام می دهد مناسب است، بنابراین به طور کلی سه امتیاز و این مهمترین چیز است.

وقتی از اسکینر در مورد تعویض‌هایش و تاثیری که آنها مقابل لستر گذاشتند، پرسیدند: “برای هر تیمی بسیار بزرگ است (عضوها بیایند و تفاوت ایجاد کنند) دیگر هیچ بازی 11 بازیکن نیست.”

باید یک تیم کامل باشد و امروز ما بازیکنان خاصی را برای جنبه‌های خاصی انتخاب کردیم و بازیکنان دیگری را هم به همین دلیل وارد کردیم.

من فکر می کنم چیزی که از آن به دست آوردیم عملکرد خوبی بود. من واقعاً از آن راضی بودم، به خصوص در نیمه اول که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما لحظاتی را خلق کردیم که در آن باید دروازه بان را بیشتر کار کند.”

او اضافه کرد: “دانستن اینکه شما کیفیت (از روی نیمکت) وارد شدن به بازی را دارید واقعاً مهم است، اما بله از دیدگاه ما، این موضوع فقط ادامه دارد. سه فینال باقی مانده است. هیچ کدام مهمتر از دیگری نیست.»

اسکینر بازی را با تمجید از هوادارانی که به استادیوم کینگ پاور راه یافتند و در حمایت از تیم بی امان بودند، به پایان رساند.

یونایتد یکشنبه هفته آینده با سفر به مرسی ساید برای دیدار با لیورپول که در جدول رده بندی WSL کمی پشت سر آنها قرار دارد، به میادین بازمی گردد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/a-goal-worthy-of-winning-any-game-marc-skinner-purrs-over-ella-toones-thunderbolt-strike-vs-leicester-city-279534/ منبع: