گل اول سیتی به کمک خطوط نامرئی از چمن اتحاد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1898555
آوریل 12, 1402 در 4:08 ب.ظ
10.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

حرکت بازیکنان سیتی برای گلزنی با یک پاس بلند از داخل زمین به ریاض محرز آغاز شد و این ستاره با تکنیک بالای خود چند قدم را به زیبایی طی کرد و پس از عبور از سه بازیکن حریف توپ را برای ایلکای گوندوگان فرستاد. منتظر روی خط محوطه جریمه

گوندوگان این حرکت خوب تیم را با یک پاس سریع به سمت چپ محوطه جریمه، جایی که جک گریلیش منتظر بود، ادامه داد، قبل از اینکه پاس رو به جلو بازیکن توسط جولیان آلوارز به شکاف تبدیل شود. یکی از زیباترین و فنی ترین گل های فصل اینگونه به ثمر رسید.

شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول با یک حرکت تاکتیکی چشم نواز مقابل لیورپول به تساوی رسیدند.

گل اول سیتی به کمک خطوط نامرئی از چمن اتحاد (تصویر)

فوتبال خوب سیتی در شروع نیمه اول می توانست به این تیم گل زودهنگام بدهد، اما این لیورپول بود که در دقیقه 17 اولین گل را به ثمر رساند. اندکی پس از آن گل، میزبان به حالت هجومی بازگشت و در دقیقه 28 به زیباترین و فنی ترین شکل ممکن نتیجه را به تساوی کشاند.

پپ گواردیولا که از کنار زمین عملکرد خوب شاگردانش را تماشا می کرد، با وجود اینکه آلیسون بکر از پای او نمی دانست، شروع به شادی کرد. او امیدوار است شاگردانش در نیمه دوم با ادامه بازی خوب خود پیروز شوند.

1837628



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی منچسترسیتی و لیورپول با تساوی 1-1 به پایان رسید و در 30 دقیقه ابتدایی شاهد فوتبالی زیبا و چشم نواز بودیم. شاگردان پپ گواردیولا بر خلاف حریف که روی تنها موقعیت جدی او گلزنی کرد، چندین موقعیت داشتند که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد.

هماهنگی و سرعت عمل بازیکنان سیتی در اجرای این حرکت خوب منجر به گل به قدری چشمگیر بود که گویی خطوط نامرئی روی چمن ورزشگاه اتحاد کشیده شد که برگه امتیاز آنها مسیر رسیدن به گل بود. .