گل اول پنالتی بود (تصویر)


زردپوشان اکوادوری پس از این گل، شادی گل جمعی خود را که با گل اول بی به پایان رسید، بار دیگر با فاصله از گوشه و در حالی که با دستان چرخان به سمت آسمان دایره ایجاد کردند تا اولین گل قطر 2022 را جشن بگیرند، تکرار کردند. جام جهانی به شیوه ای خاص ثبت شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گل اول والنسیا کاپیتان تیم ملی فوتبال اکوادور با دخالت VAR مردود اعلام شد.

گل اول پنالتی بود (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1854528
29 نوامبر 1401 در 07:53 ب.ظ |
3.9 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام رقابت های جام جهانی پس از چهار سال و چند ماه از تاریخ 29 نوامبر 1401 در ورزشگاه البیت شهر دوحه قطر با میزبانی قطری ها از زردپوشان اکوادور آغاز شد. دیدار این تیم در این دیدار به سرعت توانست به صورت تیمی کار کند و آشفتگی خط دفاعی انابی پوشان قطر به گل خواهد رسید.
آن گل روی ضربه آزاد مهاجم اکوادوری با ضربه سر والنسیا به ثمر رسید، اما پس از چند ثانیه، دانیله اورساتو، داور ایتالیایی تصمیم گرفت تصمیم خود را با استفاده از فناوری ویدئو تغییر دهد و این گل را مردود اعلام کرد.


پس از این حملات، اکوادور که به نظر می رسید در پی کسب سه امتیاز بود، به پایان نرسید و با شور و شوق به حملات خود به سمت دروازه سعد الشیب ادامه داد و در نهایت والنسیا دوباره خطرناک شد و این بار پس از دفع دروازه بان قطری در با خطای الشیب، نقش روی زمین افتاد تا اورساتو این بار اعلام پنالتی کند.
والنسیا که خودش پنالتی را گرفته بود، پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه کناری دقیق و آرام به سمت راست الشیب در حالی که کبوتر دروازه بان در جهت مخالف حرکت می کرد، اولین گل قطر را در جام جهانی به ثمر رساند.