گل بازیکن جدا شده آلومینیوم در لیگ قطر

وینگر سودانی نیم فصل اول در آلومینیوم در اولین بازی برای ام صلال یک گل به ثمر رساند.

گل بازیکن جدا شده آلومینیوم در لیگ قطر

تیم فوتبال ام صلال با ترکیب اصلی والنتینو یوئل از ساعت 16:50 امروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف تیم دوم الدحیل رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

1790591

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والنتینو یوئل که هفته گذشته به صورت قرضی از آلومینیوم اراک جدا شد و دیروز با عقد قراردادی تا پایان فصل به امسلال قطر پیوست، در اولین دیدار رسمی این تیم درخشان به میدان رفت.

این وینگر سودانی-استرالیایی که در 12 دوره لیگ برتر ایران برای آلومینیوم اراک موفق به گلزنی نشد، در اولین بازی با پیراهن ام صلال عملکردی کاملا متفاوت نسبت به ایران ارائه کرد و توانسته تک گل تیمش را به ثمر برساند. . .

ام صلال که در تلاش برای فرار از گزینه های سقوط است، در دقیقه 43 با پاس ناصر ابراهیم از سمت راست زمین و ضربه سر والنتینو یوئل، گل اول بازی را به ثمر رساند و در مقابل الدیل به برتری رسید. .

برتری ام صلال با گل یوئل تا دقیقه 81 ادامه داشت، اما الدیل با گل بسام الراوی و دو گل میشل اولونگا در آن بازی خانگی 3-1 پیروز شد تا با یک امتیاز و یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ ستارگان قطر شود. العربی و ام صلال با هفت امتیاز در رده هفتم باقی مانده اند.

1790592



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864244
21 ژانویه 1401 @ 8:49 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر