گل تیم ملی خواستگار جدیدی پیدا کرده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند و حضور سیدحسین حسینی در فهرست تیم ملی یکی از بزرگ ترین تغییراتی که نسبت به دیدار قبل در لیست تیم ملی رخ داد. دروازه بان استقلال در حالی وارد دروازه ایران شد که به نظر می رسید بیرانوند به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود، اما ترجیح سیدحسین برای عابدزاده این تغییر را بیش از پیش مهم کرد.
حسام زیتونی نژاد مربی دروازه بانان تیم امید ایران در گفتگو با خبرنگار ما با تمجید از عملکرد سیدحسین عملکرد او را فوق العاده خواند. سرمربی تیم امید نیز به دو ویژگی حسینی اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که چرا کارلوس کی روش او را بر عابدزاده ترجیح داده است؟

سید حسین حسینی در بازی با سنگال یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود و با این عملکرد عالی خود را به عنوان جایگزین علیرضا بیرانوند در جام جهانی معرفی کرد.

گل تیم ملی خواستگار جدیدی پیدا کرده است

* لحظه به لحظه با جانشین بیرانوند
سرمربی تیم امید در تحلیل عملکرد حسینی گفت: ماهیت واقعی سیدحسین از همان دقیقه 16 مشخص شد که او یک تکل عالی تک به تک انجام داد و شخصیت واقعی خود را نشان داد و این خیلی مهم بود. او نیمه اول را خیلی خوب سپری کرد.
او درباره گل تیم ایران گفت: دقیقه 60 رفت و قبل از رسیدن پاس خیلی خوب تکل زد. فکر کنم روی گلی که خوردیم اتفاق افتاد. می توان گفت هماهنگی بین دفاع و دروازه بان وجود نداشت و اگر دفاعی در زمین بازی می کرد که سیدحسین را می شناخت، این گل را نمی زدیم. شاید با تمرین بیشتر و شناخت بهتر بازیکنان بتوان این مسائل را حل کرد.
زیتونی نژاد همچنین گفت: به نظرم عملکرد سیدحسین عالی بود و نقطه اوج او دقیقه 16 نیمه اول با حضور او و مهمتر از آن دقیقه 76 بود که سه اثر بسیار بزرگ داشت. او با مشت بیرون زد، سپس همان توپ آمد و سیو کرد، سپس یک سیو دوبل و دوباره تک به تک کرد که نشان از یک دروازه بان با کیفیت بود.

* یک انتخاب را بررسی کنید. سید حسین به جای عابدزاده؟
وی در ابتدای سخنان خود گفت: مهمترین سوال این است که چرا کی روش به جای عابدزاده از سیدحسین استفاده کرده است. با توجه به شناختی که آقای کی روش از سنگال داشت، او فکر می کرد که سنگال در بازی تک به تک و ارسال ها به موقعیت خواهد رسید، بنابراین بازی را به او داد. در شروع مسابقه طبیعی بود که حسینی استرس داشته باشد و این استرس بیشتر به خاطر حضور عابدزاده روی نیمکت بود و او می خواست از فرصتی که برایش پیش آمده استفاده کند و از آن استفاده کرد. انجام دادن.
زیتونی نژاد در تشریح تصمیم کی روش افزود: حسینی یک نکته خوبی دارد. جایگیری تصور افراد غیر عادی این است که هر کجا که باشد ضربه خورده است، اما اینطور نیست. حسینی مهارت اجرای تاکتیک های پشتیبان فردی را دارد. این نیاز به زمان بندی رهاسازی و مکث و همچنین پخش شدن بدن دارد که به انعطاف پذیری نیاز دارد.
وی افزود: کیروش می دانست که می توانیم روی پاس و یک بر یک گلزنی کنیم. بنابراین موضوع دیگر رفتن سید حسین است که بر او مسلط است. او دو شروع داشت که با توجه به شرایط بدنی بازیکنان سنگالی، اعتماد به نفس زیادی را به خود اختصاص داد و حسینی نشان داد که در کنترل پاس ها و برخورد با مهاجمان قدبلند مهارت دارد.


* سه گل برای تیم ملی در جام جهانی
زیتونی نژاد درباره احتمال استفاده از گلری به غیر از بیرانوند در این تیم بیان کرد: در دو پست هر چه تجربه بیشتر داشته باشد سن او بیشتر می شود و هر چه در مجامع بین المللی حضور داشته باشد شانس بیشتری دارد. به نظر من تغییر دروازه بان در این مرحله تصمیم سختی است، اما یک درصد اگر دروازه بان آماده نباشد و مثلا مصدومیت ذهن آقای بیرانوند را به هم بزند، می توان آن را تغییر داد، اما اگر آماده است، باید بازی کند. . با توجه به تجربه و حضور آقای بیرانوند در لیگ قهرمانان و بازی در خارج از کشور و کسب تجربه زیاد و نمایش قابل قبول در فصل جاری، تغییر او کار سختی است.
سرمربی تیم امید در پایان گفت: سبک آقای کی روش کمی تغییر کرده و استفاده از دروازه بان برای بازی در تیم ملی موثر است. حالا در فوتبال ایران این سه دروازه بان بر درک تاکتیکی و مهارت پا مقدم هستند و هر که باشد از این سه دروازه بان استفاده می کند. شما مکانی را که ما توانسته ایم به دست آوریم، دیده اید و این نکته مهمی است. در یک سوم دفاعی توانستیم کار مورد علاقه کی روش را انجام دهیم و با این شیوه پرس و شرایط بدنی این دو حریف، خوب کار کردیم و به اهداف خود رسیدیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* نکته راز نمایش درخشان سیدحسین
وی در خصوص کار با دروازه بانان تیم ملی گفت: دوست دارم از این مشکل جلوگیری کنم. برای چهار دروازه بان مهمان، چیزی که برای آنها مهم است، توانایی استفاده از پاهایشان است. آنها همچنین تاکتیک های تیمی را درک می کنند. آنها امروز 15 بار با سیدحسین بازی کردند و هر بار عملکرد خوبی داشت. یک بار در دقیقه 81 یک دفعه با پای چپ انجام داد، یک بار تحت فشار بازی کرد که تحت فشار سنگالی بسیار ارزشمند است. هر چهار دروازه بان می توانند این کار را انجام دهند و هم مهارت و هم درک تاکتیکی دارند.
وی افزود: حوالی دقیقه 51 می خواستند او را به عقب برگردانند. شاید برخی بگویند دفاع او مناسب نبود و به بازیکن سنگالی رسید، اما طبق اطلاعاتی که در مورد آقای کی روش وجود دارد، او گاهی در شرایطی که تحت فشار است سعی می کند توپ را از دست بدهد و فضا بگیرد و دروازه بان تیم ملی حرکت کند. مطابق با اجرای این تاکتیک.


سرویس خبر شماره: 1845488
05 مه 1401 در 9:55 ب.ظ.
101.4K |

72نقطه نظر

شگفتی بزرگ بازی سنگال