گل جنجالی دیاباته در نفت آبادان

گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت (چیخ دیاباته – پیش فرض آفساید)
حسین زرگر: من هم فیلم حرکت آهسته و هم صحنه یخ زده را دیده ام و فکر می کنم این کار واقعاً خوبی از سوی کمک داور است زیرا هر دو بازیکن به طور مساوی با هم مطابقت دارند.
❌ تورج حقوردی: همانطور که از تصاویر مشخص است، مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و مقابل مدافعان حریف قرار گرفت و باید از آفساید خارج می شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869382
19 فوریه 1401 ساعت 19:50
27.8K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

آفساید یا طلایی جدایی شیخ؟

اگرچه کمک یک بازی در این صحنه بسیار خوب انجام شد، اما هواداران تیم های رقیب پرسپولیس نیز با انتشار تصاویر گرافیکی مدعی شدند که زانوی شیخ دیاباته در آفساید بوده است. اما در طرف مقابل هواداران پرسپولیس مدعی هستند که این خطوط به اشتباه کشیده شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی تیم های صنعت نفت و آبادان با برتری سرخ ها همراه است. گل اول قرمزها با ضربه سینا اسدبیگی و ضربه سر شیخ دیابته به ثمر رسید اما گل دوم را فرزین گروسیان به جنجالی ترین شکل ممکن به ثمر رساند.

در صحنه گل دوم، عیسی آل کثیر پاس خود را برای دیاباته می فرستد در حالی که شیخ در موقعیت آفساید احتمالی توپ را پس می گیرد و در نهایت ضربه او را می گیرد. پس از ورود توپ به دروازه، بازیکنان صنعت نفت به شدت به تصمیم علیرضا ایلدروم کمک داور معترض شدند و مدعی شدند که او در آن صحنه به اشتباه سوت زده است.

1799962
عکس منتشر شده در فضای مجازی ادعای رقبای پرسپولیس مبنی بر آفساید بودن شیخ دیاباته را نشان می دهد.

در همین راستا کارشناسان داوری در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” نظر خود را درباره این هدف جنجالی اعلام کردند که در ادامه می خوانید:

گل دوم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به مشکوک ترین شکل به ثمر رسید.

گل جنجالی دیاباته در نفت آبادان