گل سرسبد بازی فوتبالیست های ایرانی! 3 باشگاه دیگر نیز همین مسیر را ادامه می دهند



به گزارش خبرروزشی، چندی پیش باشگاه تراکتورسازی با اعلام محمدرضا زنوزی و مهوریت هوشنگ نصیرزاده از این باشگاه انصراف داد و حتی مدعی شد که این تیم را به تیم فوتبال آذربایجان شرقی واگذار کرده است. شدت کنار گذاشتن هدایت این تیم به حدی بود که کمتر کسی فکر می کرد این زنوزی (که ظاهراً دل و جانی برای حضور در فوتبال نداشت) در نقل و انتقالات به یکباره 3 چهره مطرح پرسپولیس را به خاک و خون بکشد!

تراکتورسازی اما نه تنها به قول خود عمل نکرد و به هر دلیلی که برایش مشخص بود این تیم را رها نکرد، بلکه چشم بازار نقل و انتقالات را کور کرد و بمب های برنامه ریزی شده آن یکی پس از دیگری منفجر شد.

تمام میوه های انتقالی توسط زنوزی انتخاب شد. مذاکرات و توافق احتمالی با لژیونر سرشناس خط هافبک پرسپولیس. از بازیکن مطرح عراقی تا دروازه بان اصلی تیم ملی! ما مربی کروات را فراموش کردیم. اسکوچیچ هم ناگهان سرش را از روی تراکتور کند…

پرسپولیس و استقلال را فراموش نکنیم چون دیروز خبر بدهی های میلیاردی به سیستم بانکی کشور داده شد اما ماشاالله هر کدام از این تیم ها در بازار نقل و انتقالات شرکت می کنند و خریدهای خود را انجام می دهند.

اگر این باشگاه ها بی پول هستند و کارشان در تیم داری لنگ است، پولدار احتمالاً هواداری است که باید هر هفته محاسباتی انجام دهد، حتی برای خرید بلیت مسابقات تیم محبوبش! البته هیچ کدام از فوتبالدوستان ایران خسیس نیستند. امیدواریم وضعیت باشگاه های ایرانی آنقدر خوب باشد که هر فصل تبدیل به بازار نقل و انتقالات شوند و هر کدام به اندازه ای که بیشتر دوست داریم بازیکن و مربی درجه یک بخرند.

بدبختی تاریخ این است که نمی دانیم به غنای این فوتبال افتخار کنیم یا شرمنده بدبختی هایش. تکلیف ما واقعاً مشخص نیست. آیا باید به مالک خصوصی این فوتبال اینگونه نگاه کرد یا باید به خبر کناره گیری او از این تیم اعتقاد داشت؟ آیا باید بودجه صنعتی سپاهان را در اندازه و اندازه در نظر بگیریم یا این تیم را در رده باشگاه های کم هزینه بدانیم؟

مردم! پرسپولیس و استقلال را چه کنیم که هر فصل می گویند پول نداریم اما…

بیشتر بخوانید: این دو پرسپولیسی تراکتور را خطرناکتر می کنند



سرویس داخلی اخبار فوتبال