گل شیرین ایران با 6 پاس گل از زمین (تصویر)

در شرایطی که ملی پوشان ایران توپ و زمین را در اختیار اروگوئه قرار دادند و ضد حملات برنامه ریزی کردند، مهدی طارمی در دقیقه 78 با یک حرکت از میانه زمین و پس از ارسال های پیاپی روی بازیکن نه کریم انصاری فرد و سامان شروع کرد. قدوس در نهایت با یک ضربه، شماره 9 توپ را وارد دروازه اروگوئه کرد.

طارمی در این لحظه پس از در اختیار گرفتن توپ، حرکت خود را به سمت زمین اروگوئه آغاز کرد و موقعیتی را آغاز کرد که منجر به گلزنی ایران شد.

انصاری فرد که پس از حملات متعدد برای دعوت مجدد به تیم ملی به دنبال نام و نشانی در تیم ایران بود، با حرکتی بدون توپ و در فاصله 10 متری از کنار خط عرضی، ضربه عمیقی دریافت کرد. پاس سامان قدوس و با پاس کوتاهی از جلوی محوطه جریمه 6 قدم برای مهدی طارمی فرستاد تا بدون استراحت و با ضربه فنی دروازه اروگوئه را باز کند.

گل پیروزی ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه ملی پوش در آن نقش آفرینی کردند.

گل شیرین ایران با 6 پاس گل از زمین (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845035
01 مه 1401 ساعت 10:30 ب.ظ.
7.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

تکرار و محاسبه تا گل اروگوئه;

گل پیروزی ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که از لحظه حرکت مهدی طارمی از خط هافبک تا آخرین ضربه آن بازیکن برای چسباندن به دروازه، 6 پاس صحیح و چشم نواز بین او، کریم انصاری فرد و سامان قدوس رد و بدل شد تا پریسوس را برد. ایران را باید با گلی تماشایی همراه کرد.

قدوس پس از دریافت پاس از طارمی، با یک بریک و یک پاس عبوری آن را به کریم رساند تا آن بازیکن با یک پاس کوتاه، طارمی را برای دومین بار به توپ رساند و با آن ضربه دقیق گل پیروزی مشخص شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

طارمی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، پس از تصاحب توپ در میانه میدان در نبرد تن به تن با بازیکن حریف، به سمت زمین اروگوئه حرکت کرد و پس از یک – دو با کریم انصاری فرد، به میدان رفت. توپ را به سامان قدوس داد که این بازیکن بار دیگر توپ را به کریم انصاری فرد داد تا پایه گل پیروزی ایران شود.

در این یک دو، طارمی و انصاری فرد 3 بازیکن اروگوئه را حذف کردند و قسمت دوم حمله ایران را قبل از رسیدن به دروازه خلق کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران امشب در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه موفق شد در حالی که تک گل این دیدار از روی ضربه به ثمر رسید و دو بازیکن تعویضی کارلوس کی روش به میدان رفتند، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. در این مسابقه آنها چیز خاصی داشتند و با گل و پاس گل به آن رسیدند.