گل عالی کاپیتان مجارستان; تا پوشکاش (تصویر)

کاپیتان مجارستانی با به ثمر رساندن یک سوپرگل مقابل آلمان سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد و نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد.

گل عالی کاپیتان مجارستان;  تا پوشکاش (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845114
02 مهر 1401 ساعت 14:02
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

روح فرانسه لا گراند در ردبول آرنا جان گرفت.

اکنون مجارها امیدوارند نام ژالایی را در میان نامزدهای جایزه پوشکاش در سال آینده ببینند. اتفاقی که فقط یک بار برای آنها رخ داد (۲۰۱۹) اما در نهایت منجر به قرار گرفتن در بین نامزدهای نهایی و کسب جایزه نشد. هنوز زمان زیادی تا مراسم سال آینده باقی مانده است و باید دید چه گل های زیبایی با گل کاپیتان مجارستانی رقابت خواهند کرد. ژالای در حال حاضر با 26 گل بهترین گلزن ملی مجارستان در قرن بیست و یکم است. فرانس پوشکاش با 84 گل بهترین گلزن تاریخ مجارستان است و جایزه بهترین گل سال در حالی به او داده شد که علی دایی هنوز رکوردش را شکسته بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تک گل مجارستان در بازی شب گذشته به بهترین شکل ممکن به ثمر رسید. گلی که حتی می تواند در بین نامزدهای گل سال قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد شاهد اتفاق جالبی خواهیم بود زیرا برای اولین بار یک بازیکن مجارستانی جایزه ای به نام فرانس پوشکاش، ستاره افسانه ای فوتبال دریافت می کند. مجارستان را شامل می شود.

تنها 17 دقیقه از بازی گذشته بود که مجارستان به گل رسید. آنها در این دقیقه از سمت چپ صاحب یک ضربه کرنر شدند. ارسال زمینی دومینیک سوبوسلای از آن کرنر توسط آدام ژالایی در تیرک نزدیک با ضربه ای چشم نواز به دروازه ترشتگن فرستاد. در حالی که پشتش را به سمت دروازه می چرخاند، در همان لحظه چرخید و با پا به توپ ضربه زد. در جریان این ضربه در حالی که مدافعان و دروازه بان حریف فقط تماشاگر بودند، توپ در پشت دروازه قرار گرفت تا مجارستان روی این تک گل پیروز شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی مجارستان شب گذشته دست به کار بزرگی زد و آلمان را با یک گل شکست داد. این تیم که پیش از این دو بار (4-0 و 1-0) انگلیس را شکست داده بود و یک شکست (ایتالیا) و یک تساوی (آلمان) را به ثبت رسانده بود، با تک گل زیبای کاپیتان خود در دیدار برگشت مقابل ژرمن ها پیروز شد. در حضور بزرگان اروپایی گروه را هدایت کند.