گل محمدی: بیرانوند پیشتاز این پیروزی است!

* ذهنیت قهرمانی به تیم ما کمک کرده است
وی افزود: به تدریج و به مرور زمان کار تیمی ما بهتر شد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم و توانستیم پاس های بیشتری بدهیم و بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی در بازی داشتیم و ذهنیت برنده داشتیم. به خصوص در نیمه دوم. وقتی تیم وارد زمین شد شخصیت خوب پرسپولیس را نشان داد و یک تیم هجومی نشان داد و خوشبختانه گل زدیم و گل دوم را هم زدیم و این روحیه خوب و مثبت و روحیه قهرمانی کمک زیادی به ما کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس امروز موفق شد با دو گل گل گهر را شکست دهد و دوباره به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. یحیی گل محمدی پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862190
10 ژانویه 1401 @ 7:20 ب.ظ
1.3K |

3نقطه نظر

ما شخصیت قهرمان را نشان دادیم

یحیی گل محمدی می گوید مهار پنالتی علیرضا بیرانوند نقش مهمی در این برد داشت.

گل محمدی: بیرانوند پیشتاز این پیروزی است!

* گل گهر بهتر شروع کرد اما …
یحیی گل محمدی در ابتدا گفت: بسیار خوشحالیم که در این شهر پاک با مردم خوب حضور داریم. از استقبال گرم همه هواداران سیرجانی تشکر می کنیم. در مجموع با توجه به نتیجه ای که گرفتیم، بازی خوبی بود. فکر می کنم گل گهر اوایل بهترین بازی ما بود و توانست موقعیت های خوبی به دست بیاورد مخصوصا پنالتی که علی ما به خوبی مهار کرد و ما را در بازی نگه داشت. از او تشکر می کنم که برای بازی امروز بسیار متمرکز بود و به همراه سایر بزرگسالان رهبر خوبی برای تیم ما بود.

* از همه مربیانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم
سرمربی پرسپولیس با تمجید از گل گهر گفت: به هر حال این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و شش امتیاز ارزشمند بود و با توجه به اینکه گل گهر هم یکی از مدعیان قهرمانی است و تیم شایسته ای است، به آقای قلعه نویی و ایشان تبریک می گویم. همکارانی که این تیم را در کنار هم قرار دادند و از حمایت آنها قبل از مسابقه و در طول کنفرانس مطبوعاتی تشکر می کنم. من واقعاً از همه مربیانی که به من کمک کردند سپاسگزارم.