گل محمدی: حرف های زیادی برای گفتن دارم اما…


سرویس خبر شماره: 1854559
29 نوامبر 1401 ساعت 10:00 ب.ظ
76.4K |

19نقطه نظر

شرایط پرسپولیس عادی نیست

سرمربی پرسپولیس در گفتگوی کوتاه با “مجله اخبار فوتبال” درباره حاشیه های اخیر و غیبت بازیکنان در تمرین توضیح داد.

گل محمدی: حرف های زیادی برای گفتن دارم اما...

وی ادامه داد: این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. به دلیل این دو روزی که تمرین نکردیم، کل برنامه تمرینی و مسابقات تدارکاتی ما زیر و رو شده و واقعیت این است که از نظر تمرینی در وضعیت بسیار بدی قرار داریم و از برنامه ریزی عقب هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان پرسپولیس در دو روز گذشته برای اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین حاضر نشده اند و طبق ادعای یحیی گل محمدی این موضوع به مانع بزرگی در روند آماده سازی تبدیل خواهد شد. از ارتش سرخ

گل محمدی با اشاره به آمادگی این تیم در شرایط حساس کنونی گفت: اولین بازی دوستانه برگزار نشد و با این روند بهترین زمان را برای آماده شدن برای ادامه مسابقات لیگ از دست می دهیم. طبیعی نیست. تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید برنامه تمرینی اش را به این شکل مختل کند. حرف های زیادی برای گفتن دارم اما الان فقط می توانم ابراز تاسف کنم که در چنین شرایطی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس و وضعیت فعلی این تیم صحبت کرد و در پاسخ به عدم حضور بازیکنان در تمرینات دو روز گذشته گفت: مهم نیست چرا. اتفاق افتاد مهم این است که دو تمرین مهم و طلایی را در بهترین زمان از دست دادیم و نتوانستیم برای بازی تدارکاتی آماده شویم.