گل محمدی دربی را از دست داد؟ / ناراحتی چند بازیکن ملی پوش از ماجرای جنجالی یحیی

اتفاقی که باعث دلخوری چند ملی پوش شد و آنها از ماجرای جنجالی یحیی ناراحت شدند. باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای علیه سرمربی خود از حمایت کامل از تیم ملی و بازیکنانش خبر داد.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای از تیم ملی حمایت کرد و نوشت: در روزگاری که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضوری پرقدرت و خوش بینانه دارد، برای همه آن ها. که دلشان به افتخار نام ایران که دارند، جز تقویت روحیه تیم و بازیکنان پرافتخار سرزمینمان نباید چیزی بگویند، باشگاه مردمی پرسپولیس با هواداران میلیونی هم خود را همسفر و همگام می داند. تیم ملی فوتبال ایران در این مسیر است، زیرا همه می دانند که بخش زیادی از بازیکنان تیم ملی ایران ریشه در این باشگاه محبوب ایرانیان دارند.

یحیی گل محمدی پس از دیدار تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور قبل از سفر به قطر با انتشار مطلبی به انتقاد از تیم ملی پرداخت. یحیی در صفحه شخصی خود نوشت: بهترین فرصت برای رساندن صدای مردم مظلوم بود. در مسیر دانش نمی توان بیش از صفر به شما داد. ماجرای سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و صدای او حتی به قطر و اردوی تیم ملی هم رسید.

پس از این اتفاق مشخص شد که مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی از درویش مدیرعامل پرسپولیس خواسته اند تا برای ارائه توضیحات در خصوص ماجرای گل محمدی به فدراسیون بیاید. همچنین شنیده می شود احتمال محرومیت یحیی گل محمدی وجود دارد و سرمربی پرسپولیس ممکن است چند جلسه محروم شود.

پس با هدف تقویت روحیه و حمایت همه جانبه از فرزندان سرافراز ایران اسلامی، همه در کنار هم فارغ از رنگ و سلیقه، چشم به راه موفقیت تیم ملی ایران هستیم تا با درخشش خود میلیون ها ایرانی را خوشحال کنیم. بازی ها. بدون شک هر اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود از سوی این باشگاه پرطرفدار محکوم و تقبیح خواهد شد و دعوت ما تا آخر عمر برای ایران است.

در صورت محرومیت یحیی قطعا دربی را که بعد از جام جهانی برگزار می شود از دست خواهد داد. باید دید در پایان این ماجرا چه اتفاقی می افتد و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال