گل محمدی: سه هفته دیگر دیابت نداریم

* فکر می کنم این وضعیت طولانی خواهد شد
او افزود: در هر صورت فکر می کنم روزهای زیادی را خواهیم داشت که شرایط آب و هوایی اینگونه باشد. حالا اینکه چرا شرایط آب و هوایی اینگونه است، سوال جداگانه ای است که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. به هر حال وضعیت همین است.

* بدون نصب نمی توانید مجوز حرفه ای دریافت کنید
گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس که یکی از بندهای مجوز حرفه ای نیز هست، پاسخ داد: این سوال مربوط به مدیران است. من در مورد فوتبال ایران صحبت کردم. بالاخره این مشکلات وجود دارد اما برای گرفتن مجوز حرفه ای باید امکانات و سختی هایی وجود داشته باشد اینها سوالاتی است که باید از سران و مسئولان فدراسیون بپرسیم. من نمی دانم که آیا روند درست است یا نه.

من هنوز به دار آویخته هستم و نمی دانم دلیل این اقدام و تصمیم او چه بوده است. او برای دربی تمرکز زیادی داشت اما …

* هیچ مشکلی برای ارتباط مجدد با عیسی وجود ندارد
وی درباره وقت اضافه با عیسی آل کثیر گفت: چند تمرین را خیلی راحت از دست دادیم و اردوی ما هم لغو شد اما سعی کردیم با آمادگی کامل وارد زمین شویم. در مورد عیسی آل کثیر فقط توافق باشگاه و عیسی است و مشکل خاصی وجود ندارد و با جلسه حل می شود و این هفته یکی دو جلسه با عیسی خواهیم داشت. حل خواهد شد.

* نمی دانم چرا لوکادیا از ایران رفت
سرمربی پرسپولیس درباره شرایط لوکادیا و دلیل جدایی این بازیکن از ایران گفت: لوکادیا در آخرین تمرینی که با ما انجام داد خیلی سرحال بود و حواسش به این بازی بود و حتی فیلم بازی را از آنالیز ما گرفت. بچه ها تمرکز خیلی خوبی برای این بازی داشت و واقعا نمی دونم بعد از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت ایران رو ترک کنه هنوز گیج هستم و نمی دونم دلیل این تصمیم چی بود خودم نمی تونم بدم هر خبری از این موضوع باشد و کاری که می توانم بکنم این است که این اتفاق را فراموش کنم و بازیکنانی که فردا بازی می کنند را تشویق کنم و از آنها بخواهم که با جان و دل بازی کنند و قطعا بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی بازی می کنند با تمام وجود به مصاف استقلال خواهند رفت.

* باید در این هوا تمرین کنیم و بازی کنیم
سرمربی پالش پوشان گفت: در این هوا باید تمرین کنیم. شرایط بازی با تمرین متفاوت است. در بازی با احتساب گرم کردن باید 160 دقیقه بازی کنیم و ضربان قلب بازیکنان که می رسند، هیجان بازی خیلی بیشتر است. شرایط تمرین اینطور نیست و کنترل شده است اما نمی توان در بازی احتیاط کرد.

* برای حریف احترام زیادی قائل هستیم
دری که جلوی ماست حساسیت های خاص خودش را دارد. می دانیم که ممکن است مردم به این بازی حساس باشند و آن را دنبال کنند. قطعا با تمام وجود وارد این بازی خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. من شخصا برای حریف احترام زیادی قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته است. انشاالله بتوانیم بازی هماهنگ خوبی انجام دهیم.

* رکورد کی روش را با نتایجش بسنجیم
گل محمدی در پایان درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی و بحث های پیرامون جدایی کی روش گفت: تمرکزم روی دربی است و صحبت درباره شرایط تیم ملی و آقای کی روش خیلی حرفه ای نیست. ماندن یا رفتن، اما به طور کلی، نتایج یک مربی با نتایج او سنجیده می شود. بالاخره کارشناسان و هیئت مدیره آنجا هستند و قطعا همه اینها را در نظر می گیرند و در نهایت باید انتخاب کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نمی دانم چرا رفت و کی برمی گردد.
گل رز دمشق: لوکادیا را فراموش کردم!

* من چیزی در مورد لوکادیا نمی دانم
وی درباره احتمال بازگشت از لوکادیا در 48 ساعت آینده بیان کرد: اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم و باشگاه در حال انجام این کار است. من جزئیات را نمی دانم که چرا او رفت و چه زمانی می خواهد برگردد.

* خودمان را با کشورهای درجه دوم مقایسه کنیم
یحیی درباره وضعیت فوتبال ایران نیز توضیح داد: ببینید فوتبال ما معمولا مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر را دیده اید که بدون هیچ مشکلی با ورزشگاه های مجهز و پیشرفته یک جام جهانی را برگزار می کند. من نمی خواهم ما را با قطر مقایسه کنم، بیایید با تیم های دسته دومی مانند چین، ژاپن، کره و غیره مقایسه کنیم. ما واقعاً از نظر ساختار عقب هستیم.

* این بازی شبیه بازی النصر است
وی در مورد شباهت این وضعیت با بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و اولسان گفت: آنجا هم مشکل داشتیم. اینها مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنان بود. در این دیدار هم عملکرد خوبی داشتیم اما دو بار کم تجربه شدیم و مسابقه را باختیم. جام دست ما بود و متاسفانه اتفاقاتی افتاد.

* ما هم اطلاعات خود را از حریف می گیریم
بحث انتشار آهنگ، خبرنگاران و رسانه ها آنقدر قوی است که نمی توانم جلوی بیرون آمدن آهنگ را بگیرم و بالاخره یک جایی لو می رود و حساسیتی هم نسبت به انتشار آهنگ ندارم. تا جایی که می توانیم اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد، اما واقعاً سخت است و من درگیر آن نمی شوم. ترکیبات بسیار قابل پیش بینی هستند و ما ترکیب حریف را 95 درصد می دانیم و به نوعی اطلاعات خود را از رقیب می گیریم. شاید بازیکنی تغییر کند.

* هنوز نمی دانیم بازی با تماشاگر است یا بدون تماشاگر؟
او افزود: بازی پرسپولیس و استقلال جزو ده دربی مهم دنیاست اما هنوز مشخص نیست این بازی چند روز مانده به بازی برگزار می شود یا خیر. با مخاطب است یا بدون مخاطب؟ این ساختار فوتبال ماست و نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت. ما هنوز محل تمرین باشگاه هایمان و ورزشگاهی هستیم که پنجاه سال است چه در پرسپولیس و چه در استقلال توسط تیم ملی بازی می شود. هیچ امکاناتی وجود ندارد. به هر حال این چیزها در فوتبال ایران عادی و رایج است.

سرمربی پرسپولیس می گوید شیخ دیاباته سه هفته از میادین دور خواهد بود.

گل محمدی: سه هفته دیگر دیابت نداریم

* دوست دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود
یحیی درباره اینکه آیا ترجیح می داد دربی قبل از جام جهانی برگزار شود یا الان، گفت: پیش بینی چنین روزهایی برای ما مقدور نبود. اما قطعا قبل از جام جهانی تیم ما در ریتم مسابقات بود و فکر می کنم آن موقع برای ما بهتر بود. اما به هر حال، شما نمی توانید به گذشته فکر کنید. بازی فردا برای ما مهم است و بازیکنان انگیزه زیادی از خود نشان دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی حضور یافت و در حالی که همه منتظر نظرات او درباره لوکادیا بودند، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* خوشحالم که بعد از مدت ها اینجا هستم
گل محمدی در ابتدا گفت: بعد از دو ماه خوشحالم که در خدمت شما هستم. می دانید که در چند ماه گذشته شاهد حوادث بسیار تلخ و دردناکی بوده ایم و باید به همه خانواده هایی که به هر نحوی عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت بگویم و برای آنها صبر و شکیبایی آرزو دارم.

* بیرانوند بدون مشکل با ماسک تمرین می کند
گل محمدی در مورد مصدومیت بیرانوند و امیری گفت: بیرانوند مشکلی ندارد و با ماسک تمرین می کند و امیری سالم و سلامت به زمین رسید.

* تیم ما فقط یازده بازیکن نیست
گل محمدی در پاسخ به اینکه استقلال تمام مهره های بازی فردا را در اختیار دارد و این می تواند به پرسپولیس آسیب روحی بزند، گفت: شاید شرایط از نظر آمادگی و آمادگی درست نشده باشد، آن طور که می خواستیم اما یکی هستیم. تیم و فقط یازده.” ما مردم نیستیم. همه بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و تمرین می کنند انگیزه های خاص خود را دارند. من به تیمم و بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن هستم که با تمام وجود برای تیم بازی خواهند کرد و این باعث دلگرمی ما می شود.

* برای فوتبال ایران متاسفم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی می تواند هیجان دربی را حس کند، گفت: قطعا حضور تماشاگران در ورزشگاه جو ورزشگاه و شور و شوق بازیکنان را بسیار بیشتر می کند. ” متاسفانه این دربی بدون تماشاگر برگزار می شود. تنها حرفی که می توانم درباره این شرایط بگویم این است که واقعا برای فوتبال ایران و این شرایط متاسفم.

* غیبت لوکادیا و دیابات بی تاثیر نیست
سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته در خط حمله این تیم در بازی فردا گفت: هر دو در این پست برای ما بازیکنان فداکاری بودند و عملکرد خوبی داشتند. غیبت این بازیکنان تاثیری ندارد، اما امیدوارم بتوانیم جای آنها را با دوندگی و تمرکز بیشتر پر کنیم. در نهایت مهاجمان دیگر ما نیز آماده هستند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

* مشکل دیابت فقط آسیب است
سرمربی پرسپولیس درباره شایعات پیرامون لوکادیا و ادعای غیرمستقیم استقلالی ها مبنی بر مصدوم نشدن او گفت: نه، فقط مصدومیت است و فردا به بازی نمی رود و دو نفره بیکار خواهد بود. یا سه هفته.”


سرویس خبر شماره: 1860124
28 دسامبر 1401 در 03:45 ب.ظ
26.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من به استقلال احترام می گذارم

*این سوال را از ایلان ماسک بپرسید
یحیی درباره صفحه توئیتر منتسب به او گفت: من در عمرم وارد توییتر نشده ام و این اکانتی که به نام من جعل شده جعلی است. عجیب است که او تیک آبی گرفته است و باید از آقای ایلان ماسک در مورد آن بپرسید! من واقعاً هیچ فعالیتی در توییتر نداشتم و ندارم و حتی صفحه اینستاگرام من بسته است و تعجب می کنم که چگونه این صفحه تیک آبی پیدا کرده است.

* فقط به بازی فردا و سه امتیاز فکر می کنیم
وی سپس درباره بازی فردا گفت: بازی مهمی در پیش داریم. دربی است و حساسیت های خاص خودش را دارد. می دانیم که مردم چقدر روی این بازی حساس هستند و چقدر این بازی را دنبال می کنند، قطعا با قدرت و آمادگی کامل وارد این بازی می شویم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. ما با رقیب دیرینه ای روبرو هستیم که شخصاً به او احترام زیادی می گذارم و این بازی همیشه حساسیت های خاص خود را داشته است. انشالله می توانیم بازی هماهنگ خوبی انجام دهیم، حتی اگر در این مدت اتفاقات عجیبی افتاده و مشکلاتی به وجود آمده باشد، اما به هر حال نباید به این مشکلات فکر کرد. آنچه برای ما مهم است کسب سه امتیاز است و قطعا بازی هجومی و انشاالله با پیروزی خواهیم دید. فکر می کنم هر تیمی که تمرکز خوبی در این بازی داشته باشد و بتواند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند، می تواند برنده بازی باشد. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و همه هوادارانی که این بازی را از تلویزیون تماشا می کنند از بازی لذت ببرند.