گل محمدی: لوکادیا باید بهتر از این باشد

* تمرکز، امکانات و حداقل سختی. این راز قهرمانی است
فکر می کنم تیم هایی که برای قهرمانی رقابت می کنند شرایط خوبی از نظر پخش بازیکن دارند. در ضمن خارجی هایی که آمده اند به تیمشان کمک می کنند. کیفیت لیگ نسبت به پارسال خیلی بهتر شده و مربیان و بازیکنان بزرگ خارجی آمده اند. آنها رقابت را فشرده کردند و فکر می کنم مسابقات تا هفته گذشته ادامه خواهد داشت و لیگ بسیار سختی در پیش داریم و هر تیمی که کمترین مشکل و تمرکز و امکانات خوب را داشته باشد می تواند قهرمان شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سه امتیاز بازی خانگی را می خواهیم
بازی مهم و حساسی در پیش داریم. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که از نظر فوتبالی و نتایجی که گرفته اند نتایج خوبی گرفته است. آنها با یک بازی از عقب فوتبال رو به جلو بازی می کنند. آنها دوست دارند فوتبال بازی کنند و این قابل احترام است. اما بازی خانگی است و سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است و با توجه به شرایط جدول باید به خوبی روی وظایف خود تمرکز کنیم و بازی خوبی ارائه کنیم. ما تا اینجا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی دیر به جمع ما پیوستند، اما سعی کردیم حداقل با تمرین دیروز هماهنگی ایجاد کنیم. متاسفانه دو سه مصدوم داریم اما برای یک بازی خوب آماده ایم.

* شرایط زمین تمرین واقعاً اصلا خوب نیست
هنوز قرارداد بسته نشده است اما امروز به ما اعلام کردند که می توانیم در زمین تهرانسر تمرین کنیم. زمین تهران هنوز وضعیت خوبی ندارد، باید چمن را بچینند. دیشب امتیاز خبرکردیم و خیلی راحت نبود. باید دو سه جلسه بری اونجا ببینی چطوره. این دو سه ماه خیلی متحمل شدیم و به خصوص در هفته های اخیر شرایط ورزشگاه کاظمی خیلی سخت بود. باید رشته دیگری داشته باشیم و آموزش را در آنجا سازماندهی کنیم. واقعا شرایط سختی بود و امیدوارم مشکل به زودی حل شود. قرارداد ما با زمین تهرانسر دو روز در هفته است.

* در مورد ظاهرم بعدا صحبت می کنیم
شیخ دیروز اولین تمرینش را با ما انجام داد و خدا را شکر بد نبود. شاید فردا در لیست ما باشد، باید ببینیم تمرینات امروز را چگونه انجام می دهد. در مورد ظاهر من، بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد، و شاید اینجا جای آن نباشد.

* دوست دارم فیلم دربی با سیدعلی را ببینم
بحث داوری بحثی است که در دو سه سال گذشته مسائلی را مطرح کرده است. کمیته ژوری فشار زیادی را دید، زیرا انتظارات از بحث داوری بیشتر بود. من خیلی دوست ندارم در مورد داوری و اتفاقات پارسال در دربی و شیرین کاری که انجام دادم صحبت کنم، همیشه در مورد آن بازی صحبت می کنم و امیدوارم روزی همان داورانی که آنجا بودند (سید مهدی سیدعلی) و داورانی که آنجا بودند. متخصص بودند بیا بشینیم فیلم ببینیم من هنوز در مورد این بازی زیاد صحبت می کنم.

* لوکادیا بهتر از این خواهد رفت
دو بازی آخری که انجام دادیم، اولین بازی مقابل تراکتورسازی، اتفاق افتاد و فکر نمی‌کنم اینجا جای صحبت در مورد آن باشد. رویدادهای قبل از بازی، بین نیمه و بعد از بازی. بازی خاصی بود و واقعا شرایط برای انجام بازی عادی نبود. در بازی دوم مقابل سپاهان هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما فکر می کنم کمی تحت تاثیر بازی تراکتور بودیم. به نظر من در مجموع بازی خوبی مقابل سپاهان داشتیم و خود لوکا هم بازی خوبی داشت. فکر می کنم جا دارد که او بازیکن بهتری شود و با توجه به این وقفه در لیگ ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم و البته اتفاقات بازی تراکتور وجود داشت. فکر می کنم برای بازی فردا بازی آرام تری انجام دهیم زیرا تمرکز خوبی در تمرینات داشته ایم.

* با کیروش تلفنی صحبت کردم
من تلفنی با آقای کی روش صحبت کردم. اشکالی ندارد و اگر هماهنگی لازم باشد و بخواهند مشکلی نیست و به اردوی تیم ملی می روم.

* شرایط داوران را درک می کنم اما …
امسال هم به نظر من داوران نسبت به سال گذشته بهتر عمل می کنند. من فکر می کنم آنها بیشتر روی کار خود متمرکز هستند و ممکن است برخی بازی ها مشکلاتی داشته باشند، اما این یک بازی عادی است. داوری می تواند بهتر از این باشد، اما به شرطی که تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دهیم. در برخی از بازی ها حتی هدست هم ندارند، چه برسد به واقعیت مجازی. آنها شرایط سختی دارند و من شرایط آنها را درک می کنم، اما جای پیشرفت دارند و بیشتر روی کارشان تمرکز می کنند. ای کاش هر هفته پیشرفت کنند.


سرویس خبر شماره: 1847772
20 اکتبر 1401 در 1:58 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ما از این بازی سه امتیاز می خواهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهارات خود را بیان کرد.

* با برنامه تیم ملی مشکلی ندارم
اگر مسابقات هفتگی باشد مشکلی برای تمرین سه روزه تیم ملی نداریم. هفته قبل شش روز بود و بازیکنان ما سه روز در اختیار تیم ملی بودند. هفته های دیگر چون 7 روز بین بازی ها فاصله است با برنامه سه روزه تیم ملی مشکلی ندارم. می خواهیم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و بیشتر در کنار هم و هماهنگ باشد. آقای کی روش دیر به تیم ملی اضافه شد و فکر می کنم برای آماده شدن و آماده شدن برای جام جهانی به زمان بیشتری نیاز دارند.

یحیی گل محمدی می گوید با برنامه تیم ملی برای تمرین سه روز در هفته مشکلی ندارد.

گل محمدی: لوکادیا باید بهتر از این باشد