گل محمدی: مهدی عبدی مریض شد و مریض شد

* برای سیامک آرزوی موفقیت دارم
یحیی درباره دلیل جدایی نعمتی گفت: گوش کنید نمی خواهم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم، اما هر بازیکنی می تواند فراز و نشیب داشته باشد و تیم عوض کند یا کادر فنی بخواهد تیم عوض کند. سیامک [نعمتی] در این سال ها از نظر فنی و اخلاقی رفتار خوبی داشت. اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که او از ما جدا خواهد شد. برایش آرزوی موفقیت دارم و هر جا که هست خداوند موفق باشد.»

* مهدی عبدی بیمار شد
سرمربی پرسپولیس درباره غیبت های تیمش توضیح داد: «سعید [صادقی] او مصدوم است و مهدی عبدی یک روز قبل از بازی به اعتقاد من بیمار شد. سیامک [نعمتی] او ما را ترک کرد و به دنبال تیم بعدی است.”

یحیی گل محمدی می گوید بازیکنانش در نیمه دوم تهاجمی بازی کردند و می توانستند گل های بیشتری بزنند.

گل محمدی: مهدی عبدی مریض شد و مریض شد

* هواداران پرسپولیس پایتخت هستند
یحیی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور تماشاگران توضیح داد: انتظار ما از فدراسیون و وزارت ورزش نظارت بر ورود تماشاگران است. تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال با هوادارانشان زندگی می کنند. در زمین خودمان، ما انتظار حمایت داریم. از حامیان استفاده کنیم. در شهر هم حامیان خوبی داریم. فکر می کنم ما بیشترین آسیب را از نبود تماشاگر می بینیم. هواداران ذات فوتبال هستند و ورزشگاه خالی لذتی ندارد. حق با علیرضا بیرانوند بود و این بازی ها بدون تماشاگر و بدون شور و شوق است. آنچه باید در بازیکنان و مربیان باشد کم کم دارد از دست می رود. تمام سرمایه باشگاه ما هواداران است و این فوتبال برای هواداران است. بدون آنها ما نمی توانیم از هواداران لذت ببریم.”

* بورسیه خیلی از مشکلات ما را حل کرد
سرمربی پرسپولیس درباره اختلافات با خواستگاران توضیح داد: عملکرد ما در فصل گذشته تحت تاثیر مسائل زیادی قرار گرفت، هم در بحث جذب بازیکن و هم در بحث بازیکنانی که از تیم ما رفتند، شرایط مالی بسیار سختی داشتیم و شرایط این بود. واقعا کار کردن در حالت عادی سخت است.اینطور نبود.پنجره ما بسته بود.نمیخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم،اما باز هم توانستیم با همه مشکلات دوم شویم.اگر یکی از این مشکلات نبود. ما شانس قهرمانی را داشتیم، الان نیم فصل است و بازی های سختی خواهیم داشت، لیگ خیلی فشرده است، تیم ها به راحتی امتیاز نمی دهند و مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارد، امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهید حضور آقای درویش تاثیرات مثبتی در تیم داشته است خروج تیم از بازار خارجی مشکلات ما را حل کرده است و امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر با حمایت “هواداران ادامه دهیم. ما به همه نیاز داریم که کمک کنند و تیمشان را روی موفقیت متمرکز کنند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی مقابل ذوب آهن، یحیی گل محمدی با چهره ای شاداب در سالن نشست خبری ورزشگاه آزادی حاضر شد و در حالی که خبرنگاران منتظر ورود او برای پرسش و پاسخ بودند، درباره این برخورد اظهار نظر کرد.


سرویس خبر شماره: 1865818
30 ژانویه 1401 در 07:13 ب.ظ
25.2K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

آنها خوب دفاع کردند و در نیمه اول خوب حمله کردند

* در تهران دوست داریم زود گل بزنیم
گل محمدی درباره برخی اشتباهات مدافعان گفت: ما در تهران بازی کردیم و دوست داریم زود گل بزنیم، تیم هایی که دفاع بازی می کنند می توانند از ضدحملات استفاده کنند، به نظرم بیشتر موقعیت های حریف زمانی بود که توپ را در اختیار داشتیم و در چنین مواقعی فضا ایجاد می کردیم. خواهد بود.”

* سه امتیازی که گرفتیم بسیار ارزشمند بود
یحیی در ابتدای صحبت های خود گفت: اول از همه باید این برد را به همه هواداران تقدیم کنیم، به نظرم بازی خوبی بود و سه امتیازی که گرفتیم بسیار ارزشمند بود، نیمه اول برای همه سخت بود. حریف خیلی خوب بود.خیلی خوب دفاع کرد و حمله کرد.آنها کار را برای ما سخت کردند.نیمه دوم متفاوت بود، تقریباً نیمه یک طرفه بود و بازیکنان ما توانستند بازی را بالا ببرند و از موقعیت هایی که ما به دست آوردیم استفاده کنند. می توانستیم گل هایمان را هم اضافه کنیم.”

* با تشکر از حامد پاکدل
او همچنین درباره حامد پاکدل گفت: از پاکدل هم تشکر می کنم، او واقعا بازیکن با اخلاقی بود و از نظر فنی تمام توانش را گذاشت. دی حامد [پاکدل] خیلی ممنون.”

* این صحنه کاملا پنالتی بود
سرمربی سرخ ها درباره داوری گفت: از دور دیدم. معلوم بود پنالتی است. اما در زاویه دید آقای کاظمی کور و سخت دیده می شد. تیم داوری رفتار خوبی داشتند و از این بابت از آنها تشکر می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* من از شیخ دیاباته راضی هستم
یحیی درباره رضایت خود از شیخ دیاباته گفت: از او راضی هستم، او در پاس های بلند موثر بود و فکر می کنم عملکردش در مجموع موفق بود.

* بازیکنان ما تحت فشار هستند
وی افزود: نیمه دوم برای ما خیلی بهتر بود، فکر می کنم حضور بازیکنان تعویضی در این موضوع بسیار تاثیرگذار بود، بازیکنان ما برای پیروزی در این بازی تمرکز خوبی داشتند، کسب آن سه امتیاز هدف اصلی بازیکنان ما بود و بعد از آن جا هست.” “90 دقیقه فشار شدید، به آنها تبریک می گویم. بازیکنان ما برای رسیدن به نتیجه تحت فشار زیادی هستند. من از تک تک آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم این روند را در بازی بعدی ادامه دهیم.”