گل محمدی کی از تعطیلات برمی گردد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج جام قهرمانی پشت پست مدیرعاملی در دفتر شیک جدید رضا درویش قرار گرفته است. جالب اینجاست که این جام ها هم اندازه نیستند و دو جام چهارم و پنجم آخر کوتاهتر و بلندتر از سه جامی هستند که پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در سه سال اول به دست آورده بود!

در آخرین روز کاری، باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال منابعی برای پرداخت دستمزد کارکنان باشگاه بود.

در مورد عصبانیت شدید یحیی از مهدی سیدعلی داور دربی قضاوت های مختلفی وجود دارد اما با اینکه همه در مورد غم یحیی حق دارند، اما نمی توان از اعتراض و خشم شدید او دفاع کرد. به خصوص اینکه قرمزها باید خیلی زود رقابت های لیگ را مقابل تیمی سرسخت از هواداران آغاز کنند و این دیداری است که قرمزها قطعا گل محمدی را روی نیمکت نخواهند داشت. پس از آن این تیم وارد رقابت های جام حذفی می شود که نکته مهم قهرمانی در اولین جام تعطیلات که به خاطر لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر ایران تحمیل شده بود، در فینالی است که احتمالاً برابر خواهد بود. باز هم استقلال؛ با این حال، پرسپولیس و استقلال نمی توانند از فینالیستی خود مطمئن باشند زیرا رقبای سرسختی در مرحله یک چهارم نهایی دارند و اینکه آیا جواز حضور در نیمه نهایی جام حذفی را دارند یا خیر.

بالاخره آخرین روز کاری در باشگاه پرسپولیس با این مصاحبه ها به پایان رسید. حقوق ها در ساعات پایانی پرداخت شده است، مدیرعامل همچنان به مربی محبوب هواداران امیدوار است و برخلاف آنچه گفته شد بحثی برای جایگزینی فرد دیگری مطرح نیست!



مجله اخبار فوتبال داخلی

در حال حاضر اتفاق نظر باشگاه روی حمید مطهری است. دستیار وفادار یحیی که در غیاب سرمربی بر تمرینات نظارت خواهد کرد. تمرین در غیاب هشت ملی پوش پرسپولیس که حداقل تا 9 فروردین درگیر دو دیدار ایران در مقدماتی جام جهانی و البته دیدار ازبکستان و تاجیکستان در راس فیفادیس خواهند بود. اگر پرسپولیس بدون مصدومیت و بیماری این بازیکنان را از اردوی تیم ملی در این اردوها پذیرفت چه؟ اولین تمرین داغ پرسپولیس روز جمعه 13 فروردین با حضور همه برگزار می شود که تکلیف یحیی گل محمدی هم مشخص شد.

برخلاف پیامی که با واکنش تندرو یحیی داده بود، قهرمانی تمام نشده است و استقلال همچنان از قهرمانی مطمئن نیست. وظیفه پرسپولیس کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده و حفظ رقابت ها تا پایان فصل است. چه خوب که گل محمدی قبل از انجام کارهایی که در دربی نشان داد، بیشتر به نکاتی فکر می کرد که منافع تیم در آرامش و نگاه به آینده اوست.

با این حال با شروع سال جدید، مهم ترین تصمیم مدیریت پرسپولیس البته خبر اصلی در حوزه سرمربیگری است. با چه شرایطی و با چه روحی به تیم برمی گردد و چگونه پیش می رود. گل محمدی بعد از چند روز استراحت می تواند بهتر در این باره صحبت کند. او پس از این به اصطلاح پیام، دو سه روز سکوت کرد و قصد دارد تعطیلات را در کنار خانواده بگذراند. بعد از آن نوبت به کار دوباره و فراموشی اتفاقاتی می رسد که البته شاید مقامات انتظامی فراموش نکرده باشند…

اما مدیرعامل پرسپولیس که امروز پذیرای چند نفر در این باشگاه بود، فعلاً بیشتر به فکر این جزئیات است. تکلیف سرمربی در آینده مسابقات این فصل چه خواهد بود. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از اتفاقات دربی به صورت شفاهی استعفا داد و حالا از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داده است. با این حال به نظر می رسد این تصمیم احساسی و فوری از سوی او باشد و گل محمدی با چند روز تعطیلی در تمرین پرسپولیس می تواند دوباره آفتابی شود. گویی بازیکنان در تماس های مختلف به دنبال بازگشت او به تیم هستند.

با پایان رقابت های مقدماتی 6 دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با حضور همه مدعیان برگزار می شود و اینجاست که تکلیف قهرمانی مشخص می شود. پرسپولیس همچنان روزنه امیدی دارد که استقلال با تساوی های سخت و بازی با تیم هایی مانند سپاهان، فولاد و مس رفسنجان برای رسیدن به این کاروان امتیاز از دست بدهد. اما این اتفاق در صورتی رخ می دهد که آنها آسیب فنی جدی نداشته باشند و به گفته علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران، محرومیت شدیدی برای یحیی گل محمدی در نظر گرفته شود، آنها در دومین ماه از مسابقات یحیی از رفتار خشن یحیی رنج خواهند برد. سال بابا


سرویس خبر شماره: 1816091 |
28 مارس 1400 ساعت 19:23 |
31,113 |

38نظرات

آخرین روز کاری باشگاه پرسپولیس در سال 1400