گوارديول مي تواند اميدهاي بلينگهام ليورپول را قبل از فراخوان مادريد افزايش دهد

حتی اگر مادرید تصمیم بگیرد که انتقال بلینگهام در این زمان منطقی تر خواهد بود، ما باید تا حدی نسبت به توانایی خود برای جذب چنین بازیکنی ابراز اطمینان کنیم.

شایان ذکر است که هم منچسترسیتی و هم شاید بازیکنانی مانند چلسی و منچستریونایتد ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشند حتی اگر لوس بلانکوس از رقابت خارج شود.

بیشتر بخوانید: هافبک “ترسناک” انتقال لیورپول را به منچسترسیتی و چلسی انتخاب کرد – گزارش

باید گفت که غیبت فوتبال لیگ قهرمانان به طور قابل توجهی مسائل را پیچیده می کند، اگرچه با توجه به اینکه بازیکنی که پیشرفت خود را بر کسب پتانسیل در اولویت قرار می دهد، زمین بازی بدون توجه به دستاوردهای فعلی تا حدودی یکسان می شود.

قیمت درخواستی RB Laipzig برای ستاره کروات که ارزشی بیش از 100 میلیون یورو (87.5 میلیون پوند) دارد، می تواند شاگردان کارلو آنچلوتی را مجبور به تصمیم گیری دشوار کند.

بیشتر بخوانید: ایجنت مو صلاح در میان صحبت های خروج از لیورپول سکوت خود را درباره آینده بازیکن لیورپول شکست.

خبرهای خوبی برای لیورپول وجود دارد، زیرا مادرید نیز به یوشکو گواردیول علاقه مند است و پرداخت برای هر دوی آنها واقع بینانه نیست زیرا گواردیول نیز مانند بلینگهام، قراردادی بیش از 100 میلیون یورو خواهد داشت. روزنامه نگار BILD به طور انحصاری فاش کرد گرفتار آفساید.

کریستین فالک تکرار کرد که لیورپول در تابستان امسال با رقابت جدی برای امضای جود بلینگهام روبرو خواهد شد، اگرچه اگر رئال مادرید تلاش خود را روی جوسکو گواردیول متمرکز کند، می تواند در این امر کمک کند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

از طرف ما، امیدواریم که گزارشی از Football Insider مبنی بر اینکه مرد انگلیسی قبلاً ترجیح داده است به آنفیلد برود نسبت به اتحاد یا استمفوردبریج، صحیح باشد.

https://www.empireofthekop.com/real-madrid-could-miss-bellingham/ منبع: