گواردیولا: ابتدا با اتلتیکو و سپس با لیورپول بازی می کنیم

از طرفی زمین بازی امروز کار را برای ما سخت کرده بود زیرا چمن زیاد بود و رطوبت نداشت و به همین دلیل همه چیز کند بود. با این وجود، ما خوب کار کردیم و در نهایت توانستیم این بازی را ببریم.»

ایلکای گوندوگان درخشید و رکورد اوزیل را شکست: “وای! او مرد استثنایی است. او بسیار باهوش است و می توانید در مورد همه چیز با او صحبت کنید؛ داشتن بازیکنانی مانند او خوب است. من بسیار خوشحالم، خوشحالم که او توانست. این رکورد را شکست…”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی ساعاتی پیش لیورپول مقابل واتفورد، سرنوشت منچسترسیتی مقابل برنلی قرار گرفت. همین اتفاق افتاد و شاگردان پپ گواردیولا با دو گل حریف خود را شکست دادند و صدر جدول لیگ برتر را از لیورپول گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1817748 |
13 فروردين 1401 ساعت 21:51 |
1,740 |

0نظرات

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است حضور آنها در صدر جدول لیگ برتر انگلیس نتیجه تلاش آنهاست.

پپ گواردیولا پس از پیروزی تیمش گفت:” حضور در اینجا به این دلیل است که ما سخت کار می کنیم و هر فصل این کار را انجام داده ایم. این اعتبار برای کل باشگاه است. ما خواهیم جنگید. بازی بعدی ما در لیگ برتر این است که مقابل لیورپول است و ما می‌دانند که هدف آن‌ها پیروزی در هر بازی است، امیدوارم نه فقط در بازی بعدی، اما ما همیشه سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم، اما ابتدا با اتلتیکو مادرید و سپس مقابل لیورپول بازی می‌کنیم.

گواردیولا همچنین در مورد عملکرد رحیم استرلینگ گفت: “شما دیدید که او امروز در هر حرکتی تعیین کننده بود و در سمت راست واقعاً خوب عمل کرد. احساس می کنم او در لحظه بسیار خوبی قرار دارد.”