گواردیولا: از بازی مقابل لایپزیگ احساس خوبی دارم

احساسات پپ در مورد تیمش
ما آرسنال را در لندن شکست دادیم و خیلی خوب بازی کردیم. اگر خوب نبودیم نمی شد به این نتیجه رسید. در بازی قبلی مقابل ناتینگهام در بالاترین سطح قرار داشتیم. من از نحوه بازی ما خوشم آمد، اما برنده نشدیم زیرا فوتبال همین است. دلیلی برای توضیح دادن ندارم. ما امروز تمرین کردیم و آماده ایم، اما این بدان معنا نیست که قطعا برنده خواهیم شد. اما احساس خوبی دارم.

تهدید لایپزیگ
بلافاصله پس از قرعه کشی می دانستم که حریف سختی داریم. ما سال هاست که کیفیت آنها را می شناسیم. آنها در پرورش بازیکنان جوان استاد هستند و با الگوهای خوب بازی می کنند. قدرت بدنی فوتبال آلمان در ترکیب با اینها لایپزیگ را غیرقابل توقف می کند. من برای این باشگاه و کاری که انجام داده احترام زیادی قائل هستم. سال گذشته با جسی مارش و انکونکو مشکل داشتیم. صعود کردیم اما خیلی زحمت کشیدیم. آنها هر سال جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی فردا شب در شهر لایپزیگ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف این تیم آلمانی می رود.

شما کجا هستید ؟
منظورم این است که Enkonko کلاس جهانی است؟ بله صد در صد حیف که مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. کیفیت او را سال گذشته در منچستر دیدیم. من همیشه دوست دارم مقابل بهترین بازیکنان و مقابل بهترین تیم ها بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آیا سیتی و هلند قابل پیش بینی هستند؟
من درک می کنم که تیری هانری می خواهد بگوید، اما قابل پیش بینی بودن فقط مربوط به هلند نیست. مشکل اینجاست که روند ارسال توپ به هلند ما را قابل پیش بینی می کند. برای غیرقابل پیش بینی بودن، به بازیکنان بیشتری نیاز داریم تا بیشتر بدود و وارد یک سوم دفاعی حریف شویم. اما برای آن، ما به یک فرآیند نیاز داریم. من احمق نیستم که بگویم برناردو یک مدافع چپ است. نه، او می تواند در موقعیت های تک به تک خوب کار کند و یک مدافع عالی به حساب می آید. ما قبلاً این کار را با زینچنکو و دلف انجام داده‌ایم. نگران نباشید، ما بیشترین گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده ایم. ما می توانیم خوب بازی کنیم و همین کار را با ارلینگ انجام می دهیم.

آیا این ضربه ای برای سیتی است؟
فقدان هر دو. متاسفانه در این فصل با این مسائل مواجه بودیم. کوین بلافاصله پس از بازی یکشنبه مقابل فارست احساس ناراحتی کرد. آیمریک نیز دیروز احساس بیماری کرد. گاهی این اتفاقات می افتد.

ذهنیت پپ در آستانه بازی با لایپزیگ
حتی اگر دوران مربیگری من فردا به پایان برسد، به لطف کارهایی که در بارسا، بایرن و اینجا انجام دادم، احساس خوشبختی می کنم. خیلی خوب است که توانسته‌ایم چنین کارهایی را در مدت کوتاهی در اروپا انجام دهم. ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما در نهایت تقدیر نوشته می شود. اما هیچ چیز کافی نیست. به همین دلیل این کار را دوست دارم. بعد از این کنفرانس مطبوعاتی یک غذای خوب می خورم، بازی لیورپول و رئال مادرید و البته بازی ناپولی که همیشه خوب است را تماشا می کنم و سپس برای بازی آماده می شوم.

پپ گواردیولا در آستانه این دیدار در نشست خبری که در لایپزیگ برگزار شد شرکت کرد و گفت که در آستانه دیدار مقابل لایپزیگ احساس خوبی در تیمش دارد. او همچنین به انتقاد تیری آنری مبنی بر اینکه سیتی با ارلینگ هالند قابل پیش بینی شده است پاسخ داد و این انتقادات را رد کرد.

1804343

آیا پپ علاقه خاصی به لیگ قهرمانان دارد؟
صد در صد. این یک تورنمنت منحصر به فرد است. من او را خیلی دوست دارم. بازی در این مسابقات یک امتیاز است. نمی دانم تا کجا پیش خواهیم رفت، اما ما آنجا هستیم. حتی کسب سهمیه و صعود از مرحله گروهی هم سخت است. به همین دلیل آرزوی ما این است که فردا نتیجه خوبی بگیریم و به کوارتر برسیم. ما بهترین لباس هایمان را می پوشیم تا به بازی های اروپایی برویم و بازی خود را نشان دهیم.

فودن در خط میانی
او می تواند آن را بازی کند. اما من فکر می کنم او هنوز جوان است. اما او به اندازه کافی بالغ است که در میانه میدان بازی کند. اما از نظر مهارت قطعاً توانایی آن را دارد. فیل در بازی در فضاهای تنگ خوب است.

مشکل دی بروین و لاپورته چیست؟
مشکل کوین و لاپورت بیماری است. نمی دانم به بازی آخر هفته قهرمانی می رسند یا نه.


سرویس خبر شماره: 1871747
مارس 02, 1401 @ 9:55 ب.ظ
511

3نقطه نظر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار با لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا گفت که تیمش برای این بازی آماده است، اگرچه آمادگی لزوماً به معنای پیروزی نیست.

گواردیولا: از بازی مقابل لایپزیگ احساس خوبی دارم