گواردیولا از دستیار سابقش انتقام می گیرد؟

با توجه به مصدومیت شدید تیرنی در پایان فصل گذشته، او در اولین بازی فصل جدید آرسنال غایب بود و زینچنکو به جای آن به زمین فرستاده شد. در مقابل، منچسترسیتی در هفته های اخیر تلاش برای جذب مارک کوکوریا را متوقف کرده است تا بتواند به چلسی برود. با توجه به اتفاقات هفته های اخیر، پپ گواردیولا باید ترکیب خود را در دفاع چپ تقویت کند.

کیران تیرنی در سال 2019 از سلتیک به آرسنال پیوست. اما او در سه سال گذشته با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و در این مدت 48 بازی برای تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837765
20 اوت 1401 @ 8:03 ب.ظ
538 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی به درخواست پپ گواردیولا سرمربی خود، تلاش برای جذب کیران تیرنی، مدافع چپ آرسنال را آغاز کرده است. آرسنال در تابستان امسال دو خرید بزرگ از سیتی انجام داد و توانست گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو را متقاعد کند که به توپچی ها بپیوندند. گواردیولا برای انتقام به دنبال جذب یکی از بازیکنان دستیار سابق خود میکل آرتتا است.

یک روزنامه انگلیسی مدعی شده است که پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره های آرسنال است. ژست او به عنوان انتقام از توپچی ها پس از امضای قرارداد با گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو تعبیر شد.

یکی از دلایلی که می تواند به گواردیولا در رسیدن به هدفش کمک کند این است که کیران تیرنی معتقد است آرتتا در فصل آینده پس از پیوستن الکساندر زینچنکو به آرسنال، گزینه اول آرتتا در سمت چپ خط دفاعی نخواهد بود.