گواردیولا: انتظار این بازی با آرسنال را نداشتم



سرویس خبر شماره: 1867146
8 فوریه 1401 ساعت 08:28
4.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما با شکست دادن رهبر لیگ برتر صعود کردیم

سرمربی سیتی خاطرنشان کرد که آرسنال در بازی امشب عملکرد خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد.

گواردیولا:

به گزارش “ورش سه”، منچسترسیتی امشب در دور چهارم جام حذفی موفق شد با یک گل آرسنال را شکست دهد. در پایان این دیدار پپ گواردیولا گل پیروزی تیمش را تحسین کرد.

نیمه اول دیدار دو تیم بدون عبور توپ از خط دروازه به پایان رسید. سیتی اما نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 64 یک گل برای پیروزی اش کافی بود. پپ با اشاره به برتری شاگردانش در 45 ثانیه گفت:“بدیهی است که در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. آرسنال یک قدم به جلو برداشت و بازی بسیار سختی برای ما بود.”

وی در ادامه سخنان خود می افزاید:“در این بازی فشرده، همه دیدند که آرسنال چه تیم خوبی است. من از آنها انتظار این بازی را نداشتم. آنها در نبردهای تن به تن موفق بودند و باعث دردسر ما شدند. مشکلات بازی.”

1795685

منچسترسیتی در حال حاضر با یک بازی کمتر و 5 امتیاز کمتر از آرسنال در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. پپ با اشاره به این سوال خاطرنشان کرد:این یک برد بسیار خوب بود زیرا ما رهبران فعلی لیگ برتر را شکست دادیم تا به دور بعد صعود کنیم.

تنها گل ناتان آکه برای پیروزی سیتی در این دیدار کافی بود. او در دقیقه اول نیمه دوم تیمش را با یک پای عالی پیش انداخت. گواردیولا از عملکرد این بازیکن تمجید کرد: “او فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. او توانست یکی از سرسخت ترین حریفانش در لیگ برتر یعنی ساکا را متوقف کند. آکه در نبردهای تن به تن عالی بود و به خوبی از دروازه محافظت می کرد. بازیکنی خاص. او هیچ کاری نداشت. از زمانی که او بازی نمی کرد و اکنون چنین عملکرد درخشانی از خود نشان می دهد شکایت می کند.”

1795686



مجله اخبار فوتبال خارجی