گواردیولا: ایده های مسخره ای برای شکست دادن یونایتد دارم

وی افزود: ترکیب خاصی برای یونایتد در نظر ندارم، آخرین بازی های این تیم را ندیده ام، باید سبک بازی آنها را در خانه ببینم و در صورت نیاز بدانم. تغییری ایجاد کنم یا نه.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

گواردیولا از زمان هدایت مانوئل پلگرینی در سال 2016، 17 بار با یونایتد روبرو شده است که 9 پیروزی و 6 شکست کسب کرده است. سیتی همچنان فصل را بالاتر از یونایتد تمام آن سال ها به پایان رساند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در اظهارنظری جالب مدعی شد که ایده هایش برای شکست یونایتد مضحک بوده است.

گواردیولا: ایده های مسخره ای برای شکست دادن یونایتد دارم

گواردیولا در مورد افکار خود برای بازی شنبه مقابل یونایتد توضیح بیشتری نداد، اما تایید کرد که بازیکنانش در تمرین بعد از بازی با چلسی خسته شده اند.

وی در این باره گفت: دوست دارم زمانی با یونایتد بازی کنم که بازیکنانم متوسط ​​و متعادل بازی کرده باشند زیرا ایده ها و افکار مسخره ای برای پیروزی مقابل یونایتد دارم.

سیتی وارد این دیدار در رده دوم جدول خواهد شد و یونایتد با چهار امتیاز کمتر در رده چهارم قرار دارد.


سرویس خبر شماره: 1864103
21 ژانویه 1401 @ 11:57 ق.ظ |
6.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

این می تواند کمی ترسناک باشد که فکر کنیم گواردیولا قرار است ایده های مسخره ای ارائه دهد، به خصوص که او عادت دارد در بازی های مهم گذشته بیش از حد به سبک بازی تیمش فکر کند و روند خوب را خراب کند. .

قبل از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید در آوریل گذشته که با پیروزی این تیم همراه بود، از او در مورد آن سوال پرسیده شد و پاسخ او بسیار طعنه آمیز بود: “من بیش از حد فکر می کنم. دوست دارم بیش از حد فکر کنم و تاکتیک های احمقانه ایجاد کنم. امشب الهام می‌گیرم و تاکتیک‌های باورنکردنی را نشان می‌دهم. “ما با 12 بازیکن بازی خواهیم کرد.”

با این حال، یونایتد در 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 7 امتیاز از دست داده است و 4 بازی آخر خود را برده است که بهترین بازی آنها از مارس 2021 است. این بدان معناست که گواردیولا باید در انتخاب تیم خود برای بازی مقابل بسیار مراقب باشد. .

اریک تنهاچ چهارمین سرمربی از روی نیمکت یونایتد است که به مصاف این سرمربی اسپانیایی می رود. گواردیولا پیش از این در برابر سه سرمربی قبلی پیروز شده بود، در حالی که در بازی رفت در ماه اکتبر در ورزشگاه اتحاد نیز موفق شد با نتیجه 3-6 مقابل این سرمربی هلندی پیروز شود.

واضح‌ترین مثال از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 می‌آید، زمانی که سیتی در بازی حذفی در مقابل لیون یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بود اما پس از 2-5-3 شکست خورد تا بازی را سرعت بخشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در اولدترافورد میزبان منچستریونایتد است.