گواردیولا: برای دیدار با رئال فقط باید آرام باشید



سرویس خبر شماره: 1937479
24 مه 1402 @ 7:29 ب.ظ
751

0نقطه نظر

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی 3-0 مقابل اورتون گفت که تیمش تنها 2 پیروزی تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد و از بازیکنانش خواست تا قبل از دیدار با رئال آرامش داشته باشند.

گواردیولا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امروز در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و به لطف دو گل ایلکای گوندوگان و یک گل ارلینگ هلند موفق شد با نتیجه 3-0 پیروز شود تا گامی جدید به سوی قهرمانی پشت سر بگذارد.

همانطور که پپ گواردیولا در پایان بازی به هواداران سیتی در گودیسون پارک گفت، تیمش تنها دو بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی دارد. تیم او بدون توجه به عملکرد آرسنال در بازی‌های باقی‌مانده، در صورت پیروزی در دو بازی بعدی، قهرمان خواهد شد.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی خود به تیمش و به ویژه ایلکای گوندوگان کاپیتان سیتی تبریک گفت.

1875357

درخشش گوندوگان و دو گل او در این بازی
ایلکای بارها کیفیت خود را نشان داده و ثابت کرده که چقدر بازیکن متعهدی است. او نه تنها به خاطر گل هایی که می زند بلکه به خاطر نقشی که در حرکت تیم دارد بسیار مهم است. او مهمترین بازیکن ما در بازی مقابل لیدز بود و امروز هم همینطور است.

آیا گوندوگان در تابستان امسال سیتی را ترک خواهد کرد؟
هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید او در تیم ما بماند. امیدوارم.

خطاهای کانر کودی و یری مینا روی ارلینگ هالند
من بازی کودی را تحسین می کنم. مینا هم همینطور. اما کاری که کودی انجام می دهد اصلا ضروری نیست. واقعاً لازم نیست. نه تنها به خاطر اشتباهاتی که روی ارلینگ انجام می دهد، بلکه در مورد سایر بازیکنان نیز. او در هر بازی اینطور کار می کند. من هم به او گفتم.

آیا رودری با رئال مادرید بازی خواهد کرد؟
بله، می توانم بگویم رودری خوب است.

شرایط روبن دیاز
زبان بدن روبن استثنایی است. او یکی از بهترین فوتبالیست هایی است که از نظر زبان بدن می شناسم. او همیشه مثبت است و الهام بخش هم تیمی هایش است. نقش او در واقع برای ما یک هافبک دفاعی است که توپ را در اختیار دارد. حضور او در منچسترسیتی بسیار مهم است.

نمایش شماره 2 به هواداران سیتی در گودیسون پارک
بله، برای قهرمانی در لیگ برتر به دو برد دیگر نیاز داریم.

برداشت پپ از اورتون
آنها تیم بسیار خوبی هستند و به همین دلیل خوشحالم که با چنین نتیجه ای مقابل چنین تیم خوبی پیروز شدم. اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ برتر از نظر انتقال بین فازهای مختلف است.

بازی برگشت نیمه نهایی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
چه بگوییم؟ به بازیکنان هم گفتم سعی کنند آرامش خود را حفظ کنند و خونسردی خود را حفظ کنند. بازیکنان ما فقط باید طوری بازی کنند که در چهار تا پنج سال گذشته آنها را دیدیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی