گواردیولا: برای گراهام پاتر تضمین می کنم!

هیچ کس آن را درست در روز اول یا دوم نگرفت و من واقعاً کارهایی که گراهام پاتر در چند سال گذشته انجام داده است را تحسین می کنم. کاری که او در برایتون انجام داد فراتر از خارق العاده بود و من تقریباً مطمئن هستم که با گذشت زمان او در چلسی به همان موفقیت خواهد رسید، شک ندارم. به نظر من پاتر یکی از بهترین مدیرانی است که در لیگ برتر کار می کند.

بازگشت رحیم استرلینگ به ورزشگاه اتحاد؟ امیدوارم او در ورزشگاه اتحاد مورد استقبال هواداران منچسترسیتی قرار گیرد. من همیشه باشگاه‌هایی را دوست دارم که از بازیکنانی که سال‌ها اینجا بودند و نقش مهمی در تیم ما داشتند، استقبال می‌کنند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی زیر نظر گراهام پاتر شروع بسیار خوبی داشت و پیروزهای متوالی را به دست آورد، اما اوضاع در دو هفته گذشته خوب پیش نرفت و آنها متوالی در لیگ برتر متحمل شدند. شکست ها پپ گواردیولا در آستانه رویارویی چلسی مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس به تمجید از سرمربی چلسی پرداخت و مدعی شد به مرور زمان در این باشگاه موفق خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1852654
18 نوامبر 1401 ساعت 12:11 |
3.6 هزار |

0نقطه نظر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است گراهام پاتر قطعا در چلسی موفق خواهد شد.

گواردیولا: برای گراهام پاتر تضمین می کنم!

پپ گواردیولا گفت: “اگر چلسی توصیه صادقانه من را بپذیرد، می گویم به گراهام پاتر زمان بدهید و او خوب خواهد شد. چلسی در آن زمان عملکرد خوبی داشت و وقتی نحوه بازی آنها از باخت مقابل برایتون را دیدم، بسیاری از سبک گراهام پاتر را به خاطر می آورم. در برایتون، اما آن سرمربی به زمان در چلسی نیاز دارد، و همینطور همه مدیران.