گواردیولا: به راحتی می توانم قراردادم را با سیتی تمدید کنم

او توانست جام را از لیورپول پس بگیرد و بار دیگر به پشت بام لیگ برتر برسد. این پپ سیتی بود که لیگ قهرمانان را یک قدم جلوتر برد، اما قافیه را به چلسی واگذار کرد. گواردیولا نه تنها سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، بلکه چهار جام حذفی و دو جام خیریه برای سیتی از سال 1996 تا 2012 به دست آورد.

پپ گواردیولا تمدید سیتی را یک کار ساده توصیف کرد اما گفت که باید مورد علاقه دو طرف باشد.


سرویس خبر شماره: 1813989 |
15 مارس 1400 ساعت 17:50 |
401 |

0نظرات

قبلا دوبار تمدیدش کردم

پپ در مورد احتمال تمدید قراردادش با سیتی با بی بی سی صحبت کرد: در دنیای امروز فوتبال، 6 سال حضور در یک باشگاه زمان زیادی است. من نمی خواهم بمانم فقط به این دلیل که می مانم. باید ببینم آیا ما هنوز هم می توانیم با هم کار کنیم و همه در این تصمیم دخیل هستند. این مهمترین سوال است. من باید آن را احساس کنم. به همین دلیل دو بار قراردادم را تمدید کردم.»

سرمربی اسپانیایی ادامه داد“وقتی به سیتی رسیدم انتظار چنین چیزی را نداشتم. از شرایطم بسیار راضی هستم. به اینجا نیامده ام که به جای دیگری بروم. باید احساس کنم که همه از جمله بازیکنان همیشه از کار کردن با آنها خوشحال هستند. من و ما هنوز هم می توانیم قهرمان شویم و برای قهرمانی بجنگیم. برای من آسان است که یک قرارداد بالا برای سه یا چهار سال دیگر ببندم و ببینم چه اتفاقی می افتد، اما این موضوع نیست. حالا و پایان این فصل و فصل بعد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که از نقش خود در این اتحاد راضی است و به راحتی می تواند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گواردیولا در سال 2016 پس از دستیابی به شهرت در تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا به منچسترسیتی پیوست و این تیم را تا کنون به قدرت اصلی فوتبال انگلیس تبدیل کرد. پپ گواردیولا در فصل 18-2017 منچسترسیتی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر هدایت کرد و رکورد گلزنی یک فصل در تاریخ لیگ جزیره را شکست. در فصل 19-2018، او دوباره با منچسترسیتی با 98 امتیاز، یک امتیاز کمتر از تیم دوم لیگ فوتبال لیورپول، قهرمان لیگ جزیره شد. گواردیولا فصل 1-6 در لیورپول را با سیتی به تعویق انداخت تا برای اولین بار در جام لیگ برتر (نسخه جدید) از منچستریونایتد به آنفیلد برود، اما در فصل 3-0 گواردیولا یک بار دیگر نشان داد که سیتی بی جهت به او اعتماد ندارد. .