گواردیولا: خیلی خوب بودیم، حریف 9 نفره دفاع کرد

سیتی خیلی خیلی خوب بازی کرد
ما خیلی خوب بازی کردیم. البته شکی نیست که انتظار این نتیجه را نداشتیم اما فوتبال همین است. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. ما هر کاری کردیم تا برنده شویم.

1786858

حریف با 9 بازیکن دفاع می کرد، انتظار نداشتیم 1 میلیون فرصت گلزنی داشته باشیم
قبل از بازی گفتم که آنها مثل برنتفورد با توپ های بلند و انتقال از دفاع به حمله بازی کردند. وقتی حریف در 9 پشت توپ می ایستد، بازی سخت می شود، اما وظیفه ماست که این وضعیت را به نفع خود تغییر دهیم. در آخرین دقیقه نیمه اول و همچنین در آخرین دقیقه نیمه دوم فرصت گلزنی داشتیم. وقتی تیمی مثل اورتون بازی می کند، نمی توانم انتظار داشته باشم که تیمم میلیون ها موقعیت گلزنی ایجاد کند.

1786859



مجله اخبار فوتبال خارجی

1786857
از دست دادن 5 امتیاز در دو بازی خانگی سخت است
ما در دو بازی اخیر خانگی 5 امتیاز از دست داده ایم. پذیرش چنین شرایطی واقعا سخت است. اما در این دیدار می توانم بگویم که تیم حریف با هشت بازیکن در خط دفاع بازی کرد. ما فقط یک بار در طول بازی به آنها اجازه ایجاد موقعیت گلزنی دادیم و عجب گلی زدند! باید بهشون تبریک گفت…

پپ گواردیولا پس از تساوی 1-1 امشب در خانه مقابل اورتون از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را متهم کرد که 9 نفره دفاع می کند و مانند برنتفورد بازی می کند.

گواردیولا: خیلی خوب بودیم، حریف 9 نفره دفاع کرد


سرویس خبر شماره: 1862214
10 ژانویه 1401 @ 9:57 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب آخرین بازی خود در سال 2022 را در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد مقابل اورتون انجام داد، اما مقابل شاگردان فرانک لمپارد کنار رفت و نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 کسب کند.

منچسترسیتی در آخرین بازی خانگی خود مقابل برنتفورد قبل از جام جهانی قطر 2-1 شکست خورد و حالا در اولین بازی خانگی خود در بازگشت از لیگ های فوتبال مقابل اورتون به تساوی رسیده است. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در مصاحبه خود پس از بازی امشب به این موضوع اشاره کرد و گفت از دست دادن 5 امتیاز در دو بازی خانگی برای او و تیمش بسیار سخت بود.