گواردیولا: در مورد هلند دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد، آمار خود گویای این موضوع است

نشست خبری پپ در آستانه بازی فردا شب منچسترسیتی و کپنهاگ از این قاعده مستثنی نبود.

می خواهیم به مرحله هشتم برسیم و این هدف ما در این بازی است. فردا فرصت داریم تا صعود خود را تایید کنیم. ما در بازی های قبلی خیلی خوب کار کرده ایم و تا اینجای کار واقعا از همه چیز راضی هستم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نبوغ ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی در این فصل به قدری خارق العاده بوده است که پپ گواردیولا هر جا که می رود و در هر کنفرانس مطبوعاتی که شرکت می کند، بیشتر سوال ها در هلند مطرح می شود و سرمربی سیتی باید پس از او دقایقی در مورد ماشین گلزنی تیمش پاسخ داد و به او تبریک گفت.

منچسترسیتی که فردا شب در پایتخت این کشور برای مصاف با کپنهاگ قهرمان فصل گذشته لیگ برتر دانمارک به این کشور سفر کرده بود، در سه بازی از سه بازی اول خود در گروه G پیروز شده است. مردان گواردیولا موفق شده اند حریف دانمارکی خود را 5-0 در خانه شکست دهند. هفته گذشته

بازی با کپنهاگ
حریف را دست کم نمی گیریم. هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. هرگز. اگر این مسابقه خوب پیش نمی رود، دلیلش این نیست که ما خوب بازی نکردیم. دلیلش این است که کپنهاگ خوب است.

برنامه فشرده بازی ها و احتمال خستگی بازیکنان سیتی
بله، درست است که خطر خستگی وجود دارد. فردا در مورد ترکیب اولیه تصمیم خواهم گرفت. با بازیکنان، پزشکان تیم و فیزیوتر صحبت می کنم و در نهایت ترکیب را انتخاب می کنم.

نابغه استثنایی ارلینگ هالند
ارلینگ یکی از بهترین هاست. در دوران مربیگری، مهاجمان بسیار بسیار خوبی را مدیریت کردم و ارلینگ یکی از آنهاست.
هالند خیلی سریع یاد می گیرد و پسر خوبی است. او علاوه بر گلزنی، نقش مهمی در تیم دارد. علاوه بر گلزنی باید به عنوان یک گروه منسجم کار کنیم و این اتفاق در هفته های اخیر برای ما افتاده است. من بارها از ارلینگ صحبت کرده ام و هر بار که در مقابل روزنامه نگاران قرار می گیرم، درباره او سوال می پرسند. اما واقعیت این است که دیگر نیازی به سوال در مورد عملکرد ارلینگ نیست. اعداد واقعیت را نشان می دهد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

گواردیولا: در مورد هلند دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد، آمار خود گویای این موضوع است


سرویس خبر شماره: 1847563
اکتبر 19, 1401 در 00:01
1.2K |

0نقطه نظر