گواردیولا: رئال مادرید در تاریخ بازگشت های زیادی داشته است

من در گذشته شکست های سخت دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شده ام، مانند شکست روی نیمکت بارسلونا مقابل چلسی. در نیمه اول شرایط برای ما سخت بود اما در نیمه دوم اوضاع بهتر شد. در نهایت نتوانستیم کار را به سرانجام برسانیم و این اتفاق افتاد.

بعد از زدن گل اول بهتر بودیم، سریع در زمین بازی کردیم و بازیکنان راحت بودند. رئال مادرید در 10 دقیقه آخر حمله کرد و کار را برای ما سخت کرد. آنها با بازیکنان زیادی وارد محوطه جریمه ما شدند و دو گل زدند. در طول مسابقه فشار زیادی از طرف حریف نداشتیم اما بهترین بازی خود را انجام ندادیم. طبیعی است که بازیکنان در نیمه نهایی احساس فشار کنند.

“در بیشتر بازی سیتی بازی را کنترل می کرد. ما خوب بازی کردیم و از طریق جک گریلیش شانس خوبی برای گلزنی داشتیم. نزدیک بودیم به فینال برسیم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. تولید نشد. این ساده است.” پپ گواردیولا بله، ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم و به اندازه کافی خوب نبودیم، اما فشار زیادی نداشتیم.

به فینال نزدیک بودیم اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و باید این نتیجه را بپذیریم. بازیکنان سیتی از آنجایی که به فینال نزدیک بودند ناراحت هستند. اکنون به زمان نیاز داریم تا تلاش کنیم و چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر را انجام دهیم.

ما باید بازیکنان سیتی را روی پای خود بازگردانیم، زیرا در ورزش این اتفاق می افتد. نزدیک بود به فینال برسیم اما نتیجه 2-1 شد، پنالتی گرفتند و تمام شد. قبل از گل اول رئال مادرید هیچ فشاری روی دروازه خود احساس نکردیم. آنها این کار را بارها در تاریخ انجام داده اند، اما ما در طول بازی مزاحم نشدیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در حالی که تا دقیقه 90 در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، دو بار درهای خود را برای کار اضافه دید و در آنجا با گل سوم، این شکست زیبا را رقم زد. . پپ گواردیولا در پایان بازی مدعی شد که رئال مادرید بارها در تاریخ موفق به بازگشت شده و تیمش در آستانه صعود به فینال شکست خورده است.


سرویس خبر شماره: 1822757 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 03:10 |
15,516 |

0نظرات

ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که رئال مادرید فشار زیادی به تیمش وارد نکرده است.