گواردیولا: ستاره دهه آینده سیتی را پیدا کردم


سرویس خبر شماره: 1860728
ژانویه 02, 1401 در 09:38
1.4K |

0نقطه نظر

او با تمجید از عملکرد ریکو لوئیس در ترکیب تیمش مقابل لیورپول، گفت: “فکر می‌کنم بدون او نمی‌توانستیم اینگونه بازی کنیم. من واقعا تحت تأثیر او در سن کم قرار گرفتم و او امروز مقابل یک تیم بزرگسالان بازی کرد. او واقعاً باهوش است. لوئیز یک دهه درخشان در پیش دارد و باید در 10 سال آینده ستاره سیتی باشد.
سرمربی سیتی همچنین به عملکرد درخشان کوین دی بروین اشاره کرد و افزود: “او فوق العاده بود. کوین هشت سال است که در کنار ما بوده است. او باید انرژی خود را در زمین بگذارد. وقتی این اتفاق بیفتد، ما بازیکن بزرگی را می بینیم. او یک بازیکن بزرگ است.” الگویی برای سایر بازیکنان. داشتن چنین ثباتی آسان نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد یکی از آکادمیسین های این تیم مقابل لیورپول بسیار راضی است.

گواردیولا: ستاره دهه آینده سیتی را پیدا کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی شب گذشته در مرحله چهارم رقابت های جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 2-3 از سد این تیم شکست.
این بازی تنها چهار روز پس از فینال جام جهانی 2022 قطر برگزار شد و به همین دلیل بازیکنان زیادی برای هر دو تیم در دسترس نبودند، اما سیتی همچنان توانست تیم قدرتمندی را وارد میدان کند.
بازیکنانی چون جان استونز، فیل فودن، جک گریلیش و برناردو سیلوا روی نیمکت این تیم حضور داشتند و روبن دیاز و کالوین فیلیپس پس از جام جهانی نتوانستند تیم خود را همراهی کنند.
گواردیولا به خبرنگاران گفت: “روبن دیاز مصدوم است و فیلیپس آماده نیست. دیاز مصدومیت جدی همسترینگ دارد و نمی تواند با ما همراه شود. این اتفاق در آخرین حضور او در جام جهانی رخ داد و اکنون باید برای مدتی مشغول روند درمان باشد.

1784173