گواردیولا: سرمربی سیتی امشب باهوش بود!

پپ گواردیولا گفت: “از عملکرد منچسترسیتی در بازی امشب بسیار خوشحالم. ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و همیشه رویارویی با اتلتیکو مادرید دشوار است.” اتلتیکو مادرید حریف سختی است و نتیجه بازی در مادرید خواهد بود ترکیب اتلتیکو مادرید برای بازی امشب 0-5-5 بود


سرویس خبر شماره: 1818298 |
17 جولای 1401 ساعت 02:14 |
6,158 |

0نظرات

من از عملکرد بسیار راضی هستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که بازی منچسترسیتی برابر اتلتیکو مادرید مساوی بود، فیل فودن با ورود به زمین و زدن تنها گل پیروزی سیتی، جدول را برگرداند. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی گفت که از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی راضی است و تاکید کرد که سیتیزن ها در بازی برگشت نیز به دنبال پیروزی خواهند بود.

باید روی بازی برگشت هم تمرکز می کردیم. رویارویی با تیمی با این همه تجربه در رقابت های لیگ قهرمانان آسان نیست. می‌خواهیم در خانه مقابل اتلتیکو مادرید گل بزنیم و در آنجا هم برنده شویم. خواهیم دید در بازی دوم چه اتفاقی می افتد. اکنون پنج روز فرصت داریم تا برای لیورپول آماده شویم و تنها پس از سه روز مبارزه به مادرید برمی گردیم. درگیری جک گریلیش در دقایق پایانی؟ ما باید احساسات خود را کنترل کنیم و وظیفه داریم در مادرید کاری انجام دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

همه ما وقتی فکر می کنیم که با این تصمیمات همه چیز بهتر می شود و گاهی اوقات این روند کارساز نیست، مربی عوض می کنیم. اگر جایگزینی شما کار کند، کار می کند و اگر نه، شما اشتباه کرده اید.

بازیکنان سیتی قبل از تعویض های من خوب بازی می کردند، اما می دانیم که گابریل ژیس و فیل فودن انرژی زیادی دارند و جک گریلیش کیفیت زیادی برای حفظ توپ دارد. امشب مدیر شهر خیلی باهوش بود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از جایگزینی خود مقابل اتلتیکو مادرید خوشحال است.