گواردیولا: ما مقابل فارست رنج کشیدیم


سرویس خبر شماره: 2017805
9 مه 1403 در 10:07 ب.ظ.
928 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از پیروزی در ناتینگهام فارست خوشحال است.

گواردیولا: ما مقابل فارست رنج کشیدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

در این دیدار که با مصدومیت ادرسون از ناحیه کتف همراه بود، سیتی رقابت تنگاتنگی با میزبان داشت اما با گل های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند در نهایت سه امتیاز را به دست آورد.

این پیروزی برای سیتی بسیار ارزشمند بود. آنها تنها یک امتیاز از تیم میکل آرتتا با یک بازی کمتر مقابل آرسنال پیشرو فاصله دارند.

گواردیولا خوشحال است که تیمش در چنین دیدار سختی با پیروزی توانست زمین را ترک کند و در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بماند.

پپ گواردیولا پس از بازی گفت: مسابقه سختی بود. آنها با بازیکنان سریع و باکیفیت زیادی پرس می کردند. زمانی گل زدیم که آنها یک بازیکن کمتر داشتند. آنها موقعیت های زیادی را خراب کردند. این یک پیروزی بزرگ بود، ما بازی های زیادی انجام دادیم. اکنون یک هفته طولانی برای بهبودی داریم. »

2016067

زمین بازی؟

در نهایت ما سود بردیم چون آنها موقعیت های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود با بازیکنان سرعتی قطعا برای آنها بهتر بود.

شرایط بازی با تیم های انتهای جدول؟

سخت است. حریفان سخت و بسیار تهاجمی هستند و برخی از آنها برای چیزی باورنکردنی بازی می کنند: ماندن در لیگ برتر انگلیس. این بازی ها خیلی سخت هستند. امروز غروب خیلی زجر کشیدیم. واقعاً مسابقه سختی بود، اما ما توانستیم زنده بمانیم و در پایان به صدر برسیم.

تغییر تیم قبل از شروع نیمه دوم؟

پاس های بیشتری می خواستیم. وقتی توپ را در اختیار نداریم نمی توانیم زنده بمانیم، اما برای داشتن آن می جنگیم. متئو کواچیچ با این پاس های اضافه کمک زیادی به تیم کرد. گاهی که بازی‌ها به سختی امروز هستند، تنها با داشتن توپ می‌توان زنده ماند.

وضعیت ادرسون؟

وضعیت او پس از مصدومیت خوب به نظر نمی رسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی