گواردیولا: من پدر مندی نیستم، نمی دانم او در خانه چه می کرد


سرویس خبر شماره: 1853567
23 نوامبر 1401 ساعت 11:04 ب.ظ
4.1 هزار |

0نقطه نظر

در جلسه امروز، پپ گواردیولا با قاضی در مورد مدافع چپ فرانسوی سیتی به عنوان یک پسر خوب صحبت کرد، اما گفت که نمی داند در زمان آزادش چه می کند.

سرمربی منچسترسیتی در اظهارات خود در دادگاه گفت: “بنیامین پسر خوب و دوست داشتنی در کل تیم بود. پسر خوشحالی که باعث خنده ام می شود. اما من پدر او نیستم و نمی دانم او در تیم چه کار کرد. اوقات فراغت او. من فعالیت های او را در شبکه های اجتماعی دنبال نمی کردم. مجبور نیستم تمام زندگی 22 بازیکن تیمم را دنبال کنم و تنها چیزی که برای من اهمیت داشت بنجامین مندی به عنوان یک فوتبالیست بود.

پپ گواردیولا که در محاکمه بنجامین مندی متهم به تجاوز جنسی کمک می کرد، او را پسری خوب و شاد توصیف کرد اما گفت که از زندگی شخصی ستاره سیتی بی خبر است.

گواردیولا: من پدر مندی نیستم، نمی دانم او در خانه چه می کرد

گواردیولا در ادامه صحبت های خود گفت: مندی بازیکن استثنایی است که همیشه مایه خوشحالی همه در رختکن تیم ما بوده است. بنجامین از من خواست که به اینجا بیایم و این تنها دلیل حضور من در زمین است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان رسیدگی به اتهامات بنجامین مندی بازیکن فرانسوی منچسترسیتی که به اتهام تجاوز به عنف محاکمه می شود، دادگاه امروز از پپ گواردیولا سرمربی سیتی خواست تا به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شود و به سوالات دادستان پاسخ دهد. . و قاضی پاسخ خواهد داد.

بنیامین مندی چندین پرونده مفتوح در این دادگاه دارد و به دلیل شکایت هشت زن جوان در حال محاکمه است. او هر هفت اتهام تجاوز جنسی را رد کرد.