گواردیولا: هالند روی پاهایش خسته نبود

صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؟
روی کاغذ هنوز قدم بعدی را برنداشته ایم. زمانی که لیگ قهرمانان اروپا را شروع کردیم، گفتم مهمترین هدف ما خروج از مرحله گروهی است. روی کاغذ هنوز پیشرفت نکرده ایم اما عملا خود را در مرحله حذفی می بینیم. فقط در یک مورد نمی توانیم بالا برویم. اگر در خانه 5-0 به سویا باختیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از تساوی 0-0 مقابل کپنهاگ در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

گواردیولا: هالند روی پاهایش خسته نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کپنهاگ رفت و در شبی که ارلینگ هالند توسط پپ گواردیولا روی نیمکت محروم شد، با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

گواردیولا در پایان بازی از تصمیم خود برای تغییر ترکیب اصلی تیمش از جمله نیمکت ارلینگ هلند دفاع کرد و دلیل اصلی را خستگی بازیکنان تیمش دانست. او گفت که تیمش تقریباً قدم بعدی را برداشته است و از عملکرد بازیکنان سیتی مقابل کپنهاگ خوشحال است.

آیا پپ از تساوی مقابل کپنهاگ راضی است؟
من واقعا راضی هستم. از تیمی که در هر بازی با تمام وجود تلاش می کنم بسیار راضی هستم. ما در لیگ قهرمانان 10 نفره مقابل حریف فیزیکی با قدرت بدنی بالایی بازی کردیم. ما موقعیت های کمی به حریف دادیم و از بسیاری جهات واقعا خوب بودیم.

نیمکت ارلینگ هالند
ارلینگ در اواخر بازی با ساوتهمپتون آنقدر خسته بود که واقعاً نمی شد با او بازی کرد. بچه های ما در آن یکی دو روز نتوانستند آنطور که باید بهبود پیدا کنند. ارلینگ که دیروز وضعیت بدنی خوبی نداشت با اینکه امروز کمی بهتر بود تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم و او را به میدان بفرستیم.


سرویس خبر شماره: 1847698
19 اکتبر 1401 @ 23:18 |
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تغییر در ترکیب معمول سیتی برای دیدار مقابل کپنهاگ
خیلی از بازیکنان ما امروز در ترکیب نبودند چون خسته بودند و خستگی چند هفته گذشته واقعاً آنها را آزار می داد. ارلینگ هالند بعد از بازی ساوتهمپتون حال خوبی نداشت. فیل فودن نیز مشکلاتی دارد. برناردو سیلوا نیز دیروز به ما گفت که بسیار خسته است.