گواردیولا: هلند بوی فرصت گل می دهد!

جولیان آلوارز دو گل زد؟ او از یک قاره جدید به لیگ برتر آمد. جولین آلوارز کار بزرگی انجام داده است و تلاش های او نتیجه می دهد. هیچکس در تیم نیست که از این بازیکن خوشحال نباشد.

خبر جذب مانوئل آکانجی از دورتموند؟ این انتقال هنوز نهایی نشده است و هیچ کس نمی داند در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب در خانه نمایش درخشانی را به نمایش گذاشت و با 6 گل ناتینگهام فارست را شکست داد. ارلینگ هالند در آن بازی سه بار گلزنی کرد و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت. پپ گواردیولا پس از این بازی به تمجید از ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت که او یک مهاجم تمام عیار است.

پپ گواردیولا گفت: نمی‌دانم در ادامه فصل موفق خواهیم بود یا نه، اما مطمئن هستم که 55000 نفر حاضر در ورزشگاه اتحاد خوشحال به خانه‌های خود می‌روند و ما عملکرد بسیار خوبی در طول بازی داشتیم. استعداد هجومی ما واقعا بالاست و بازی درخشانی انجام دادیم، تمام گل های سیتی در بازی امشب درخشان بود.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی شده است که ارلینگ هالند بیشتر به پیروزی تیم اهمیت می دهد تا گلزنی.

گواردیولا: هلند بوی فرصت گل می دهد!

هت تریک ارلینگ هالند؟ می دانم که او از گلزنی خوشحال است، اما چیزی که اولاند واقعا می خواهد این است که برنده شود. مطمئنم خود ارلینگ هالند هم اگر ما برنده نمی شدیم خوشحال نمی شد. این بازیکن تشنه گل و موفقیت است. این بازیکن از همه نظر عالی است و بوی موقعیت گلزنی در محوطه جریمه به مشام می رسد. به نظر من، هلند به دنبال قهرمانی در لیگ با منچسترسیتی است و اگر این گل ها و رکوردها به او کمک کند، راضی خواهد شد و آنها به تنهایی تضمینی برای قهرمانی در لیگ نیستند.


سرویس خبر شماره: 1841502
10 سپتامبر 1401 در 01:44
6.5 هزار |

0نقطه نظر