گواردیولا: هلند چند گل خواهد زد؟ مهم نیست


سرویس خبر شماره: 1836896
آگوست 14, 1401 @ 3:35 بعد از ظهر
158 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فصل دوم و سوم من نیست. من سال ها در این تیم هستم. نمی خواهم مشکلی برای باشگاه باشم. گاهی اوقات اگر بخواهید چیزی را بیش از آنچه که باید مجبور کنید، نتیجه خوبی نخواهد داشت. بنابراین ما با آرامش پیش خواهیم رفت و همه چیز را در نظر خواهیم گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از سوالات متداول گواردیولا وضعیت ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی بود. پپ تایید کرد که ستاره نروژی برای بازی مقابل وستهام حضور خواهد داشت. او همچنین گفت که می‌دانست هلند در فصل آینده نقش مهمی در ترکیب سیتی خواهد داشت.

منچسترسیتی روز یکشنبه برای میزبانی از وستهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس 2022-2023 به لندن می رود. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در آستانه این دیدار در نشست خبری شرکت کرد و درباره وضعیت تیمش توضیح داد.

شرایط ارلینگ هلند در فصل آینده
نمی دانم هلند در فصل آینده چند گل می زند و اصلا برایم مهم نیست. اگر ارلینگ در یک بازی بد یا خوب باشد، ما به خاطر او نمی‌بریم یا نمی‌بازیم. تا جایی که من می دانم او خیلی سریع در تیم ادغام شد. او هفته گذشته 90 دقیقه بازی کرد، اولین بازی او در پنج ماه گذشته.

مهمترین سخنان گواردیولا در آن کنفرانس مطبوعاتی این بود:

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین بازی تیمش در فصل جدید لیگ برتر شرکت کرد.

وقتی به تمرینات بچه ها نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که هنوز کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم. عملکرد بازیکنان در هر جلسه تمرین به من اعتماد به نفس و آرامش می دهد.

او ممکن است به زمان نیاز داشته باشد تا از نظر آمادگی جسمانی به اوج خود برسد. هلند این زمان را دارد زیرا او بازیکن ما در پنج سال آینده است. به کسانی که شک دارند که ارلینگ به ما گل بزند، می گویم حتما گل می زند. مثل هر سال. او یک تمام کننده عالی است.

آینده گواردیولا در منچسترسیتی
نمی‌خواهم زندگی‌ام را حتی برای یک لحظه تغییر دهم. من الان هفت سال است که سیتی را اداره می کنم. من و باشگاه صحبت می کنیم که آیا در وسط فصل است یا در پایان فصل و در نهایت تصمیم می گیریم چه چیزی برای باشگاه بهتر است. من چندین بار گفته ام که اگر مدیریت بخواهد، دوست دارم بیشتر اینجا بمانم، اما باید مطمئن شوم که باشگاه هم این را می خواهد.

فصل سختی به خاطر جام جهانی
در واقع دو فصل پیش رو داریم. یک فصل قبل از شروع جام جهانی و یک فصل بعد از شروع جام جهانی. باید خیلی خوب شروع کنیم چون از دست دادن امتیاز حتی در بازی های اول می تواند کار را بسیار سخت کند. اما ما تیمی هستیم که با اختلاف امتیاز قهرمان لیگ برتر شدیم و سابقه پیروزی در دوازده تا چهارده بازی متوالی را داریم.