گواردیولا: همه بازیکنان در مقایسه با مسی شکست خورده اند


سرویس خبر شماره: 1847121
16 اکتبر 1401 @ 11:51 ق.ظ |
818

0نقطه نظر


وی با اشاره به شرایط تیمش در این فصل گفت: باید سطحی بالاتر از خودمان را نشان دهیم، کاری که باید مقابل حریفان انجام دهیم این است که سطح خودمان بالاتر رفته و به اندازه کافی خوب باشیم.
سرمربی سیتی در پاسخ به سوالی مبنی بر مقایسه مسی و هلند افزود: هیچکس را نمی توان با مسی مقایسه کرد، مردم مدام در مورد لئو و ارلینگ صحبت می کنند، اما من فکر نمی کنم که نه، چند مسی جدید دارند. از زمانی که کارم را شروع کردم به دنیا معرفی شدم؟ 10 یا 15 بازیکن؟ اما همه آنها شکست خوردند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نبوغ ارلینگ هالند در تیم منچسترسیتی باعث شده تا این بازیکن طی چند هفته گذشته بارها با مسی مقایسه شود و این سوال به درد گواردیولا نمی خورد.
این ستاره نروژی از ابتدای فصل تاکنون 19 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است که برای او آمار خیره کننده ای است.
او همچنین سه هت تریک در لیگ برتر به ثمر رساند، در حالی که تنها هشت بازی در این رقابت ها انجام داد و رکورد سریع ترین هت تریک را در اختیار داشت.
این رکورد درخشان توجه بسیاری از رسانه ها را به او جلب کرد و گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد هلند به خبرنگاران گفت: “اگر خوب بازی کنیم، می توانیم توپ های بیشتری را به محوطه جریمه بفرستیم. ما نمی بینیم” در بازی های اخیر لیگ قهرمانان که همه چیز تحت کنترل سرمربی و بازیکنان نیست.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که ارلینگ هالند را نباید با لیونل مسی مقایسه کرد.

گواردیولا: همه بازیکنان در مقایسه با مسی شکست خورده اند