گواردیولا – گواردیولا، همراه با یک هیولا!

منبع: ایران ورزشی



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم آلمانی در بازی رفت موفق شد قهرمان لیگ برتر را با تساوی 1-1 متوقف کند اما بازی در ورزشگاه اتحاد حکایت دیگری دارد.
یوشکو گواردیول با نجات لایپزیگ در بازی رفت، قیمت خود را کمی افزایش داد و سیتی که نتوانست کار را تمام کند، به تساوی رضایت داد. ریاض محرز میهمان را پیش انداخت اما میزبان در نیمه دوم به سمتی متفاوت تبدیل شد و در کمتر از 20 دقیقه باقی مانده بود که مدافع کرواسی به شایستگی بازی را به تساوی کشاند تا بازی امشب جذاب تر شود.
شاگردان پپ گواردیولا همچنان برای کسب سه جام می جنگند و پس از تساوی آلمان، چهار برد متوالی به دست آورده اند، اگرچه آخرین پیروزی با پنالتی ارلینگ هالند مقابل کریستال پالاس دشوار بود. سیتی پس از باخت به موناکو در سال 2017، هرگز در مرحله یک هشتم نهایی حذف نشده است و اگر امشب شکست نخورد، با رکورد 14 ساله آرسنال برای طولانی ترین شکست خانگی یک تیم در انگلیس در لیگ قهرمانان برابر خواهد شد. در واقع، سیتیزن ها از 23 بازی خانگی اخیر خود در اروپا 21 برد و 2 تساوی کسب کرده اند. آنها همچنین از زمان تساوی سال نو خود مقابل اورتون، شش بازی اخیر خود در اتحاد را در رقابت های مختلف پیروز شده اند.

1832106
اما پپ گواردیولا می تواند الهام بخش مارکو رز برای اولین شکست خانگی سیتی در سال 2023 باشد و سرمربی کاتالان آخرین کسی است که یک تیم آلمانی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد 14-2013 هدایت می کند. پس از آن تیم های آلمان 9 بار تلاش کردند و ناکام ماندند.

*کریستوفر انکونکو که در پیروزی سیتی مقابل اتحاد هت تریک کرد، از ناحیه همسترینگ آسیب دید و بعید است مانند خاویر اسکالگر، پیتر گولاچی و ابدو دیالو به این مسابقه راه پیدا کند که اولین مورد احتمالاً او را نخواهد آورد. می تواند تا پایان فصل بازی کند. قبل از پیروزی مقابل گلادباخ، ویروس به تیم روزه داران برخورد کرد و علاوه بر ورنر، کنراد لیمر، دومینیک زبوجلاج و لوکاس کلسترمان نیز مبتلا شدند که البته روز شنبه به بازی رفتند.
ترکیب احتمالی
شهر منچستر: ادرسون; واکر، آکانجی، دیاز، آکه؛ دبروین، رودری، گوندوگان; محرز، هلند، گریلیش
لایپزیگ: بلاسویچ; هنریکس، اوربان، گواردیولا، هالستنبرگ؛ لیمر، حیدارا; جوبوژلای، فورزبرگ، ورنر؛ سیلوا

اخبار تیم
*فیل فودن از آسیب جزئی پا نجات یافت تا به کریستال پالاس برسد، اما شاید رولت پپ از او مراقبت کند و سرمربی اسپانیایی بازیکنان مناسبی را انتخاب کند. انتظار می رود کوین دی بروین که در دیدار مقابل پالاس روی نیمکت حضور داشت به ترکیب اصلی بازگردد، در حالی که انتظار می رود محرز و کایل واکر به ترکیب اصلی بازگردند. ماهرز در این هفته استراحت داشته و با توجه به رکورد خوبش مقابل لایپزیگ، احتمال حضور او در ترکیب اصلی زیاد است، او در هر سه بازی سیتی با این تیم گلزنی کرده است.

1832107


سرویس خبر شماره: 1895669
23 مارس 1401 ساعت 08:00
2.4K |

0نقطه نظر

سیتی و لایپزیگ لیگ قهرمانان را گرم می کنند

در روز شنبه، تیم جوان در بوندسلیگا به پیروزی 3-0 بر بوروسیا مونشن گلادباخ دست یافت، جایی که گواردیولا پس از گل های تیمو ورنر و امیل فورزبرگ گلزنی کرد. اما باخت 2-1 دو هفته پیش مقابل دورتموند به 9 بازی بدون شکست لایپزیگ در خانه پایان داد. جالب اینجاست که رز سه بار در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و در سه نوبت به مصاف منچسترسیتی رفته است. سون گلادباخ در فصل 2020-21 به سیتی باخت. در سال 2021، سیتی با نتیجه 6-3 لایپزیگ را در اتحاد شکست داد و هر دو تیم در هر سه بازی قبلی گلزنی کردند.

منچسترسیتی می خواهد کار ناتمام خود را در بازی امشب مقابل لایپزیگ به پایان برساند.

گواردیولا - گواردیولا، همراه با یک هیولا!