گوتیه: مدیران مسی و پی اس جی می خواهند او بماند

انتقاد برخی هواداران از عملکرد لئو مسی
دیدم عده ای از عملکرد او در بازی با بایرن انتقاد می کنند. اما لئو تنها بازیکن ما نبود. او اغلب در اکثر مسابقات تعیین کننده است. لئو بازیکن مهمی است. او هر روز تمرین می کند و همیشه با اشتیاق بازی می کند. در مورد آینده او هنوز خیلی زود است که بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

سوت و هو کردن هواداران در اعتراض به بازیکنان مسی و پی اس جی
بله منم شنیدم اما چرا؟ دلیل ش چیه؟ فصل گذشته تمام شد. دلیلی برای هو کردن بازیکنانمان وجود ندارد. آنها تمام تلاش خود را می کنند. ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم زیرا بایرن مونیخ در هر دو بازی بهتر از ما بود.

کاپیتانی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن
کیلیان مدت زیادی است که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است و به عنوان یک رهبر در تیم عمل می کند و تیم را مدیریت می کند. کیلیان یکی از کاپیتان های دوم تیم ما است و هر زمان که بازوبند را به دست آورد بسته به شرایط بازی، هدایت را برعهده می گیرد.

مقام اشرف حکیمی
حکیمی همچنان مفقود است. امیدوارم راموس و مارکینیوس بیایند و آنها را بگیریم. وضعیت کارلوس سولر نیز نامشخص است.

کریستف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری پیش از دیدار با رن، از احتمال هو شدن بازیکنان پاری سن ژرمن توسط هواداران انتقاد کرد و از بازیکنانش حمایت کرد.

گوتیه: مدیران مسی و پی اس جی می خواهند او بماند


سرویس خبر شماره: 1896271
Mar 26, 1401 @ 6:55 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هواداران پاری سن ژرمن اعلام کردند که قصد دارند در جریان بازی مقابل رن به نشانه اعتراض، بازیکنان را هو کنند. هواداران از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان اروپا و باخت به بایرن مونیخ عصبانی هستند و بازیکنان و کم کاری و بی انگیزگی آنها را مهمترین دلیل این ناکامی می دانند.

آینده لئو مسی در پاری سن ژرمن؟
من می دانم که لئو و رئیس باشگاه و کارکنان ارشد بحث های زیادی داشتند. اما از جزئیات مذاکرات اطلاعی ندارم. من هنوز نمی دانم که آیا لئو فصل آینده آنجا خواهد بود یا نه، اما قبلاً گفته ام که هر دو او را می خواهند. مسی در رختکن ما راضی و خوشحال است.

1832854

یکشنبه با رن بازی کنید
فردا یک جلسه تمرین دیگر داریم و امیدوارم راموس را بگیریم. از نظر تعداد بازیکنانی که در اختیار تیم است، با یک نقطه ضعف مواجه هستیم. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و شاید مجبور شویم از کسانی که تجربه ندارند برای بازی در پست های خاصی استفاده کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی پاری سن ژرمن همچنین به سوالاتی درباره آینده لئو مسی پاسخ داد و گفت که از جزئیات مذاکراتش با سران باشگاه اطلاعی ندارد اما می داند که مسی در رختکن راضی و خوشحال است و هر دو طرف خواهان آن هستند. برای ماندن در فصل آینده

1833194

اما گوتیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رن این ادعاها را رد کرد و گفت بازیکنانش با تمام وجود تلاش می کنند و دلیل جدایی تیم مقابل بایرن این بود که باواریایی ها بهترین تیم در دو بازی برگشت بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه در خانه میزبان رن خواهد بود.