گوتیه: مسی باید از برخی وظایف معاف شود

سرمربی پاریسی افزود: بازی حساسی با سناریوی سختی داشتیم، بازی را خوب شروع کردیم، اما تغییر زودهنگام داشتیم و با توجه به مصدومیت رناتو سانچز، مجبور شدیم یک مدافع میانی بسیار جوان را به میدان بفرستیم. می دانستیم که تولوز از روی ضربات ایستگاهی خطرناک است، ما در یکی از اولین ضربات ایستگاهی بازی را به آنها واگذار کردیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن پس از یک باخت و یک تساوی امشب موفق شد با نتیجه 2-1 تولوز را شکست دهد و با 54 امتیاز و یک بازی بیشتر با تیم دوم لیگ 1 فرانسه فاصله بگیرد. به 7 امتیاز افزایش یافت. کریستوف گوتیه در پایان این دیدار از عملکرد ستاره آرژانتینی تیمش تمجید کرد.


سرویس خبر شماره: 1868587
16 فوریه 1401 در 00:57
2.6 هزار |

1نقطه نظر

می خواهم تیم برای لئو بازی کند

گالیته خاطرنشان کرد: پس از دریافت گل سعی کردیم فوتبال خود را بازی کنیم و بدون از دست دادن تمرکز یا از هم گسیختگی به بازی برگردیم، اشرف حکیمی در این بازی بسیار خوب بازی کرد و تعیین کننده بود. برنده شدن کمترین موقعیت ها را به حریف دادیم و در نهایت یک برد خوب به دست آوردیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستوف گوتیه پس از پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن مقابل تولوز از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.

گوتیه: مسی باید از برخی وظایف معاف شود

وی درباره برد شاگردانش گفت: لیونل مسی مهره بسیار تعیین کننده و مهمی برای ما بود و علاوه بر گلزنی موقعیت های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد و از تیم می خواهم برای لئو بازی کند و به او کمک کند. او به آن نیاز دارد. تکالیف باید حذف شوند. هم تیمی هایش باید تمام تلاش خود را برای بهبودی و حمایت بیشتر از مسی انجام دهند تا او بتواند در شرایط سخت کارها را انجام دهد. فضاهای کوچک و محدود که در فوتبال امروزی کمیاب است.”

1798425