گوتیه: هیچ استثنایی وجود ندارد، همه باید بیشتر تلاش کنند

ما باید در اسرع وقت راه حلی پیدا کنیم
ما به هیچ وجه نمی توانیم از عملکرد خود در نیمه اول مقابل لارنس دفاع کنیم و راضی باشیم. ما باید هر چه زودتر راهی پیدا کنیم تا تیم در سطحی بسیار بالاتر از این بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1867914
11 فوریه 1401 @ 23:32 |
7.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

نقل و انتقالات از آخرین روز ژانویه
زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شود در مورد آن صحبت خواهیم کرد. تا جایی که من می دانم دو یا سه بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد. باشگاه کار خود را به خوبی انجام می دهد. اما اینجا می گویم حتی اگر فردی به تیم اضافه نشود، مشکلی نیست. این تیم ماه هاست که خوب کار می کند.

عملکرد مثلث مسی-نیمار-امباپه
همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید بیشتر در زمین کار کنند. به نظر من سیستم ما خوب است. بیایید یک بار دیگر مسابقه را با Rance تماشا کنیم. اگر کیلیان و لئو مثل بازی های قبل در دفاع کار می کردند، یعنی مثل بازی های همیشگی شان، شک ندارم که الان چنین سوالاتی از من نمی شد.

پاری سن ژرمن در حضور ستاره های بزرگ خود نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل رن کسب نکرد تا فاصله با تیم دوم جدول به 3 امتیاز کاهش یابد. گولتیه که در پایان این دیدار از بازیکنانش انتقاد کرده بود، عصر امروز در نشست خبری دوباره به آنها هشدار داد و گفت که هر بازیکن پی اس جی باید بیشتر در زمین بازی کند.

1797073

کریستوف گوتیه سرمربی پاری سن ژرمن پیش از دیدار با مون پلیه به بازیکنانش هشدار داد و گفت که همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید در زمین بیشتر کار کنند.

گوتیه: هیچ استثنایی وجود ندارد، همه باید بیشتر تلاش کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن پس از تساوی ناامیدکننده یکشنبه برابر رن، فردا در خانه به مصاف مون پلیه می رود.

انتقال حکیم زیاش به پاری سن ژرمن؟
باشگاه روی او کار می کند، اما در حال حاضر با شما صحبت می کنم، او بازیکن چلسی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی