گوردون مجموعه کنفرانس مطبوعاتی LFC و اسلات را می خواهد – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – لیورپول اف سی

دو داستان در مورد انتقال لیورپول به خدمت آنتونی گوردون در تابستان امسال منتشر شده است، در حالی که اولین کنفرانس مطبوعاتی آرن اسلات به عنوان سرمربی تایید شده است.

دو آپدیت جدید گوردون برای لیورپول

گوردون در روزهای اخیر با انتقال به آنفیلد از نیوکاسل به آنفیلد در ارتباط بوده است و این ملی پوش انگلیسی طرفدار دوران کودکی قرمزها بوده است.

اکنون، دو به‌روزرسانی جدید منتشر شده است که اولین مورد از اتلتیک ادعا می‌کند که «ترس‌های دائمی» از سوی سرخابی‌ها وجود دارد که وینگر می‌خواهد به لیورپول برود.

در همین حال، تلگرافلوک ادواردز ادعا می کند که جو گومز بخشی از یک بسته بالقوه برای این بازیکن 23 ساله بوده و به عنوان جایگزینی برای جارل کوانسا در یک قرارداد مبادله عمل می کند.

ادواردز اضافه کرد که گوردون “می خواست این حرکت را داشته باشد” و “سر او به دلیل علاقه ای که به او نشان داده شده است برگردانده شده است.”

4 چیز دیگر امروز: فشار دهنده اسلات و ساوت گیت مورد انتقاد قرار گرفتند

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد انگلیسی قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا AufSchalke وارد می شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد انگلیسی قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا AufSchalke وارد می شود.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • گری نویل گرت ساوتگیت را به خاطر استفاده او از ترنت الکساندر-آرنولد در پیروزی خوش شانس یکشنبه 2-1 مقابل اسلواکی مورد انتقاد قرار داده است. چند هفته پیش او از کایل واکر خواست تا بازی کند!
  • داروین نونز اگر اروگوئه آنها را از کوپا آمریکا حذف کند، اکنون این فرصت را دارد که فابیان اوته، سرمربی جدید دروازه بانان و دروازه بانان فعلی آمریکا را زودتر به کار جدید خود بفرستد.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2X5BNX5 LILLE - لنی یورو از لیل OSC در طول مسابقه لیگ 1 فرانسه بین لیل OSC و المپیک لیون در استادیوم پیر-موروی در 6 مه 2023 در لیل، فرانسه.  ANP |  هالندس هوگته |  گریت ون کولن2X5BNX5 LILLE - لنی یورو از لیل OSC در طول مسابقه لیگ 1 فرانسه بین لیل OSC و المپیک لیون در استادیوم پیر-موروی در 6 مه 2023 در لیل، فرانسه.  ANP |  هالندس هوگته |  گریت ون کولن

  • به گفته جیمز پیرس (اتلتیک)، لیورپول همچنان علاقه شدیدی به لنی یورو، مدافع میانی لیل در تابستان امسال دارد.
  • شایعه مضحک آن روز از ترکیه به گوش می رسد و ادعا می شود فنرباغچه در حال مذاکره برای اضافه کردن نونز به تیم ژوزه مورینیو در تابستان امسال است (آیان اسپور)

چت دیگر از جای دیگر

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: جود بلینگهام، گلزن انگلیس، پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا آف شالکه، هواداران را تشویق کرد.  انگلیس بعد از وقت اضافه 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: جود بلینگهام، گلزن انگلیس، پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا آف شالکه، هواداران را تشویق کرد.  انگلیس بعد از وقت اضافه 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • یوفا در حال تحقیق در مورد جود بلینگهام به دلیل ژستی است که او پس از گل تساوی آخرین نفس برای انگلیس مقابل اسلواکی در یورو در روز یکشنبه انجام داد (بی بی سی اسپورت)
  • تاتنهام با مبلغی بین 30 تا 40 میلیون پوند برای آرچی گری، بازیکن جوان لیدز موافقت کرده است. چه امضایی برای آنهاست! (بی بی سی اسپورت)
  • منچستریونایتد با نیوکاسل به توافق رسید تا دن اشورث را مدیر ورزشی خود کند. بیایید امیدوار باشیم که این قرار ملاقات واقعاً خوب نباشد! (اسکای اسپورت)

مسابقات شبانه

امشب می آورد فرانسه مقابل بلژیک (5 بعد از ظهر به وقت محلی) و پرتغال – اسلوونی (8 شب) در مرحله یک شانزدهم نهایی یورو.

ابراهیما کوناته در بازی اول روی نیمکت نگه داشته شد و همین امر احتمالاً در مورد دیوگو جوتا نیز صدق می کند – زوج لیورپول امیدوار به پیشرفت خواهند بود و در این روند یک جلسه یک چهارم نهایی ترتیب خواهند داد.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/gordon-wants-lfc-slot-press-conference-set-latest-liverpool-fc-news/ منبع: